Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3871325 , fax. 052 3871253
- Data zamieszczenia: 2009-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7 7
86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3871325, fax. 052 3871253
REGON: 00052888200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja drugiego etapu monitoriongu wizyjnego w placówkach oświetowych na terenie miasta Solec Kujawski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja drugiego etapu monitiringu wizyjnego w placówkach oświatowych tj. zakup i instalacja: 21 kamer wewnętrznych z niezbędnym oprzyrządowanie, 10 kamer zewnętrznych, multiplksera 16 kanałowego, zestawu nośników do archiwizacji na 30 dni z mozliwościa wielokrotnego zapisu, monitor LCD483290000 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483290000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, prowadza działalność gospodarczą okreslona wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, spełniaja warunki określone w art. 22 ustawy prawo zamówienień publicznych, wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali minmum dwie usługi związane z montażem i uruchomieniem systemu monitoringiu wizyjnego, wykażą, iż posiadają stosowne uprawnienia do wykonania prac objętych zamówieniem, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywolnej w zakresie prawdzonej działalności gospodarczej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściewgo rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy od terminu składania ofert, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowanie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy pzp,oswiadczenie o nie zaleganiu z płatnościami naleznych podatków i opłat oraz składek na ubezpiecze4nie społeczne i zdrowotne, wykaz podmiotów, które będa uczestniczyć w realizacji zamówienia, wykaz minimum dwóch usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat tożsamych z przedmiotem zamówienia,wykaz kadry, która uczestniczyć będzie w realizacji zamówienia wraz ze stosownymi uprawnieniami, aktualną polisę ubezpieczeniową lub diokument potwierdxzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa licencji i podniesienia do najnowszej wersji oprogramowania posiadanego systemu archiwizacji IMPAX6
Dodano: 2015-12-11 - Utworzenie zaplecza technicznego do świadczenia w sposób zautomatyzowany e-Usług publicznych za pomocą ePUAP realizowanego w ramach projektu Zintegrowany System Informacyjny Miast.
Dodano: 2014-10-07