Przetargi.pl
Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov - Rugenwalde- Darłowo. Miasto nad Bałtykiem

Muzeum Zamek Książąt Pomorskich ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, ul. Zamkowa 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 3142351 , fax. 0-94 3142351
  • Data zamieszczenia: 2013-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamek Książąt Pomorskich
    ul. Zamkowa 4 4
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 3142351, fax. 0-94 3142351
    REGON: 33032734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumdarlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov - Rugenwalde- Darłowo. Miasto nad Bałtykiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr I - wykonanie oświetlenia sali, wykonanie aranżacji sali wystawowej instalacja ścianek działowych, ruchomych ścianek - wewnętrznych okiennic, malowanie ścian i sufitu sali, budowa i montaż podestu drewnianego oraz imitacji ścianki gotyckiej. Zakup fragmentu wagonu kolejowego i fragmentu repliki kutra rybackiego oraz palisady. Zadanie nr II - dostawa oraz montaż gablot w ilości 16 szt. Zadanie nr III - dostawa manekinów giętkich 16 szt., dostawa strojów dla manekinów książęcych 4 szt.,wojewody 3 szt., mieszczanina 2 szt., szewca 1 szt., mnicha 1 szt., kobiety i dziecka po 1 szt., plażowego kobiecego 1 szt., osadnika 1 szt. Zadanie nr IV - dostawa replik naczyń drewnianych łyżek zdobionych 10 szt., naczyń klepkowych z oplotem 2 szt., naczyń ośmiokątnych 3 szt., misek półkulistych 3 szt., talerzy owalnych 3 szt., desek do chleba 3 szt., rękojeści do noża krótkiego 1 szt., długiego 1 szt., dostawa plakiety płaskorzeźby z ambony w Kościele Mariackim w Darłowie. Zadanie nr V - dostawa replik naczyń ceramicznych oraz ceramicznych plakiet Święców mis z Gdańska 2 szt., mis ze Starego Drawska 2 szt., miseczki kamionkowej z Kołobrzegu 5 szt., kubka kamionkowego 3 szt. dzbana małego 2 szt., dzbana dużego 2 szt., ceramicznych plakiet z herbami Święców 3 szt., dostawa replik noży z pocz. XIV w. nóż długi 1 szt., nóż długi 1 szt., nóż długi z rękojeścią 1 szt. Zadanie nr VI - dostawa stempla i prowadnicy do wybijania replik monet szeląg Bogusława XIV 1 szt. oraz krążków aluminiowych 5000 szt., dostawa młotka do mennicy do wybijania monet z transportem. Zadanie nr VII -dostawa łaty wodowskazowej 1 szt., dostawa drewnianych replik mebli stół 1 szt., ławek do siedzenia 4 szt., ławy biesiadnej 1 szt., ławo-skrzyń 7 szt., ławy do siedzenia 1 szt. zydli 5 szt., zydla dla rzemieślnika 1 szt. Zadanie nr VIII - dostawa kosza plażowego z wikliny 1 szt., dostaw 2 koszy wiklinowych (z transportem). Zadanie nr IX - dostawa telewizora z elementami do montażu, komputera z oprogramowaniem, rzutnika multimedialnego z zapasową lampą i elementami do montażu oraz ekranu - zgodnie z podanymi parametrami. Zadanie nr X - dostawa kiosku multimedialnego/infokiosku wewnętrznego z transportem - zgodnie z podanymi parametrami. Zadnie nr XI - dostawa makiety miasta Darłowa. Zadanie nr XII - dostawa materiałów graficznych do prezentacji wystawy - wydruków na płótnie 97m2 i materiale banerowym 60m2 z montażem, dostawa wydruku planu miasta na folii z laminatem podłogowym 2,25m2, druk katalogu 2000szt., druk banerów reklamowych 52m2, druk zaproszeń na otwarcie wystawy 300szt., druk ulotek format A6 - 15000 szt., plakatów format A3 - 500 szt., A2 - 500 szt. Zadnie nr XIII - wykup domeny i serwera na 5 lat oraz zakup witryny internetowej z systemem CMS. Zadnie nr XIV - dostawa audioprzewodników wraz z opracowanymi i nagranymi tekstami w języku polskim, niemieckim i angielskim w ramach zadań zakupione zostaną: audioprzewodniki 30 szt., znaczniki radiowe 20 szt., etykiety RfiD 40 szt., ładowarki 3 szt., słuchawki 30 szt., opracowane scenariusze 3 szt., nagrania 3 szt., usługa instalacji i wdrożenia systemu i szkolenia pracowników 1 szt. Zadanie nr XV - dostawa wykładziny z nadrukiem bruku 43 mb, szer. 1,37 m, dostawa wykładziny uzupełniającej (czarna) 70 mb szer. 1 m, dostaw wykładziny uzupełniającej (czarna) 120 mb szer.. 2 m dostawa materiałów styroduru na makietę bastionu szwedzkiego 1 m3. Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie systemów multimedialnych, wdrożenie oprogramowania systemów, uruchomienie systemu oświetlenia, przeprowadzenie szkoleń pracowników muzeum w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, sprzętów, systemów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie zamówienia. Dostawa i montaż będą się odbywały się sukcesywnie zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. Wykonane systemy - multimedialny, wyposażenia wystawienniczego oraz oświetlenia będą zsynchronizowane tworząc funkcjonalną całość. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia spełniającego wszystkie wymogi odpowiednich norm europejskich i posiadające oznaczenie CE. Szczegółowe , minimalne wymagania funkcjonalno - techniczne poszczególnych elementów zamówienia oraz opisy, projekty niezbędne do wykonania zamówienia znajdują się w załącznikach zgodnie z wykazem. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określony został w rozdziale II niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391540006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na każde zadanie wyszczególnione w przedmiocie zamówienia zamówienia: 1. Zadanie nr I - 1400,00 zł 2. Zadanie nr II - 650,00 zł 3. Zadanie nr III - 1500,00 zł 4. Zadanie nr IV - 50,00 zł 5. Zadanie nr V - 50,00 zł 6. Zadanie nr VI - 100,00 zł 7. Zadanie nr VII - 450,00 zł 8. Zadanie nr VIII - 50,00 zł 9. Zadanie nr IX - 250,00 zł 10. Zadanie nr X - 150,00 zł 11. Zadanie nr XI - 950,00 zł 12. Zadanie nr XII - 400,00 zł 13. Zadanie nr XIII - 100,00 zł 14. Zadanie nr XIV - 2000,00 zł 15. Zadanie nr XV - 500,00 zł W przypadku złożenia oferty całościowej żąda wniesienia wadium w wysokości 8600,00 zł 18.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 18.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium należy wpłacić na rachunek Zamawiającego 76 8566 0003 0100 0390 2000 0132

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumdarlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach