Przetargi.pl
Realizacja bonów na artykuły spożywcze wydawanych na podstawie decyzji administracyjnych GOPS w Biskupcu

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 56 4747952
  • Data zamieszczenia: 2013-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4745057 do 59, fax. 56 4747952
    REGON: 00053281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja bonów na artykuły spożywcze wydawanych na podstawie decyzji administracyjnych GOPS w Biskupcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja bonów na artykuły spożywcze wydawanych na podstawie decyzji administracyjnych GOPS w Biskupcu Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi: Realizacja bonów na artykuły spożywcze w sklepach stacjonarnych Wykonawcy na terenie gminy Biskupiec w miejscowościach: Łąkorek, Sumin, Biskupiec, Podlasek, Łąkorz, Szwarcenowo, Krotoszyny, Rywałdzik, Piotrowice, Lipinki, Bielice, Wonna, Osetno, Czachówki, Gaj, Słupnica, Ostrowite, Osówko przez okres do dnia 31 grudnia 2014 roku w dniach i godzinach otwarcia sklepu Wykonawcy. Bony realizowane będą przez osoby zakwalifikowane do tej formy pomocy przez GOPS w Biskupcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia reguluje Załącznik nr 1 do druku oferty Bony wystawione przez GOPS charakteryzują się: - są opatrzone pieczątką nagłówkową GOPS w Biskupcu i data wydania bonu - są wystawione imiennie - wartość nominalna bonu jest uzależniona od wysokości i formy przyznanej pomocy (zgodnie z ustawą o pomocy społecznej) - realizacja bonu ma odbywać się w czasie, aż do wyczerpania jego wartości nominalnej przez okaziciela bonu - realizacja bonu odbywa się za okazaniem dowodu osobistego przez zasiłkobiorcę bądź osobę upoważnioną, wskazana przez pracownika socjalnego GOPS (na odwrocie bonu) - posiada numer kolejny (zgodny a prowadzonym rejestrem wydanych bonów przez GOPS - posiada rodzaj (formę) przyznanej pomocy oraz okres, za który jest przyznana - jest potwierdzony przez pracownika socjalnego pieczątka imienną i podpisem UWAGA: bony mogą być realizowane na terenie całej Gminy nie tylko w miejscowości , w której mieszka uprawniony 1.1. Zakres zamówienia : - przewidywana ilość bonów - około 50 miesięcznie o szacunkowej wartości realizowanych bonów miesięcznie: ok. 12.000,00 PLN Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ogólnej wartości realizowanych bonów w zależności od potrzeb wynikających z realizacji wydanych decyzji administracyjnych. 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ze względu na podzielny przedmiot zamówienia . Jedna część oznacza jedną miejscowość. W związku z tym zadanie podzielone jest na tyle części ile miejscowości tj.: Miejscem wykonania Zamówienia są punkty handlowe na terenie Gminy Biskupiec: Łąkorek, Sumin, Biskupiec, Podlasek, Łąkorz, Szwarcenowo, Krotoszyny, Rywałdzik, Piotrowice, Lipinki, Bielice, Wonna, Osetno, Czachówki, Gaj, Słupnica, Ostrowite, Osówko Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Przy czym na każdą część zamówienia należy osobno wypełnić druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 niniejszej SIWZ. 1.3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 539000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: n/d

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach