Przetargi.pl
Realizacja bonów na artykuły spożywcze wydawanych na podstawie decyzji administracyjnych GOPS w Biskupcu

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4745057 do 59 , fax. 056 4747952
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4745057 do 59, fax. 056 4747952
    REGON: 00053281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja bonów na artykuły spożywcze wydawanych na podstawie decyzji administracyjnych GOPS w Biskupcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Realizacja bonów żywnościowych w sklepach wykonawcy na terenie Gminy Biskupiec Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi: Realizacja bonów na artykuły spożywcze w sklepach Wykonawcy na terenie gminy Biskupiec w miejscowościach: Łąkorek, Sumin, Biskupiec, Łąkorz, Szwarcenowo, Krotoszyny, Piotrowice, Bielice, Wonna, Osetno, Czachówki, Gaj, Słupnica, Osówko przez okres do dnia 31 grudnia 2011 roku w dniach i godzinach otwarcia sklepu Wykonawcy. Bony realizowane będą przez osoby zakwalifikowane do tej formy pomocy przez GOPS w Biskupcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia reguluje Załącznik nr 1 do druku ofery Bony wystawione przez GOPS charakteryzują się: - są opatrzone pieczątką nagłówkową GOPS w Biskupcu i data wydania bonu - są wystawione imiennie - wartość nominalna bonu jest uzależniona od wysokości i formy przyznanej pomocy zgodnie z ustawą o pomocy społecznej - realizacja bonu ma odbywać się w czasie, aż do wyczerpania jego wartości nominalnej przez okaziciela bonu - realizacja bonu odbywa się za okazaniem dowodu osobistego przez zasiłkobiorcę bądź osobę upoważnioną, wskazana przez pracownika socjalnego GOPS na odwrocie bonu - posiada numer kolejny (zgodny a prowadzonym rejestrem wydanych bonów przez GOPS - posiada rodzaj (formę) przyznanej pomocy oraz okres, za który jest przyznana - jest potwierdzony przez pracownika socjalnego pieczątka imienną i podpisem Zakres zamówienia : - przewidywana ilość bonów - około 50 miesięcznie o szacunkowej wartości realizowanych bonów miesięcznie: ok. 11.000,00 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 599000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: n/d
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 9 specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do specyfikacji, b) wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną