Przetargi.pl
Realizacja bonów dla mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 58370 Boguszów-Gorce, ul. Kasprzaka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8449561, 8441913 , fax. 074 8449561, 8441913
  • Data zamieszczenia: 2016-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kasprzaka 7
    58370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8449561, 8441913, fax. 074 8449561, 8441913
    REGON: 581192100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja bonów dla mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż podopiecznym OPS w Boguszowie-Gorcach podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe, w tym piwo, oraz używki i wyroby tytoniowe. Niedopuszczalna jest także jednorazowa sprzedaż większych ilości (powyżej 3 sztuk jednego rodzaju) artykułów będących przedmiotem zamówienia. Sprzedawane artykuły muszą być w pełni wartościowe oraz posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia. Artykuły będą wydawane podopiecznym OPS w ramach przyznanych świadczeń na podstawie bonów, których wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. Sprzedaż artykułów musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Boguszowa-Gorc, w danym obszarze miasta (zgodnie z podziałem na podzadania określone w pkt 3 SIWZ. Podopieczni OPS za okazaniem dokumentu umożliwiającego stwierdzenie tożsamości (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej itp.) realizują zakup artykułów w wyłonionej w drodze niniejszego postępowania placówce handlowej. Bon jest ważny w miesiącu jego wydania. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego rozliczenie z listą osób i zrealizowanymi bonami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) za określony, poprzedni miesiąc, wraz z dowodami zakupów (paragonami) w terminie 7-iu dni po zakończeniu miesiąca. Zamawiający w sposób opisany w niniejszym postępowaniu, w formie rzeczowej realizuje następujące świadczenia: zasiłki okresowe, zasiłki stałe, zasiłki celowe na żywność. Realizacja bonów określonych jako zasiłek stały i zasiłek okresowy nie wymaga przez Wykonawcę weryfikacji, na jakiego rodzaju towar (z wyłączeniem artykułów tytoniowych, alkoholowych, w tym piwa, oraz używek) beneficjent przeznacza bon. Realizacja bonów w formie zasiłku celowego na żywność dotyczy wyłącznie sprzedaży artykułów żywnościowych. Podany w SIWZ "koszyk zakupów" zawiera przykładowe artykuły wytypowane do obliczenia ceny ofertowej. Zamawiający dopuszcza możliwość sprzedaży artykułów równoważnych, a także mięsa, wędlin i wyrobów garmażeryjnych. Wykonawca oświadcza, że ceny podane w ofercie, w okresie obowiązywania umowy, nie ulegną podwyższeniu o więcej, niż 10% ceny danego produktu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - Wykonawca wedle swego wyboru może złożyć oferty na jedno, kilka lub wszystkie podzadania, w zależności od tego, czy posiada odpowiednie placówki handlowe w danym obszarze miasta. Wszystkie części zamówienia (podzadania) obejmują to samo zamówienie z uwzględnieniem szacunkowych danych opisanych poniżej. Zamawiający dzieli zamówienie na następujące podzadania: 1) Podzadanie nr 1 – obszar dzielnicy Boguszów – szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 251, a ich średnia miesięczna wysokość wynosi 3.153,62 zł; 2) Podzadanie nr 2 – obszar dzielnicy Gorce i Starego Lesieńca - szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 243, a ich średnia miesięczna wysokość 4.534,64 zł; 3) Podzadanie nr 3 – obszar Krakowskiego Osiedla – szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 39, a ich średnia miesięczna wysokość 955,76 zł; 4) Podzadanie nr 4 – obszar Kuźnic I – szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 24, a ich średnia miesięczna wysokość 420,29 zł; 5) Podzadanie nr 5 – obszar Kuźnic II – szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 139, a ich średnia miesięczna wysokość 3.102,52 zł; Łączna liczba świadczeń będących przedmiotem zamówienia wynosi w ciągu ostatnich 12 miesięcy 696, przy czym Zamawiający informuje, że liczba ta może ulec zmianie o ok. 20% w zależności od potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach