Przetargi.pl
Realizacja badań ewaluacyjnych mid-term oraz ex-post w projekcie systemowym pn. Staż w administracji publicznej wsparciem aktywizacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych oraz budowaniem pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych na rynku pracy realizowanym w ramach POKL 2007-2013

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5055494 , fax. 022 5055275
  • Data zamieszczenia: 2013-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
    al. Jana Pawła II 13 13
    00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5055494, fax. 022 5055275
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pfron.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundusz celowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja badań ewaluacyjnych mid-term oraz ex-post w projekcie systemowym pn. Staż w administracji publicznej wsparciem aktywizacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych oraz budowaniem pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych na rynku pracy realizowanym w ramach POKL 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego mid-term oraz badania ewaluacyjnego ex-post w projekcie Staż w administracji publicznej wsparciem aktywizacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych oraz budowaniem pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych na rynku pracy realizowanym w ramach POKL 2007-2013. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił przy realizacji przedmiotu zamówienia 1 pracownika niepełnosprawnego, o którym mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (zgodnie z art. 29 ust 4 pkt 1b ustawy Prawo zamówień publicznych). W związku z tym Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć 2 Propozycja merytoryczna badania winna uwzględnić wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz wykazać, że proponowana przez Wykonawcę koncepcja badania oraz metodologia realizacji badania umożliwi realizację celu badania i jest adekwatna do przedmiotu badania. Propozycja merytoryczna badania stanowi obowiązkowy Załącznik do oferty i w przypadku nie dołączenia do oferty nie będzie mogła być uzupełniona, ponieważ będzie podstawą do oceny ofert w kryterium Ocena merytoryczna. Propozycja merytoryczna badania powinna zawierać co najmniej następujące elementy: - szczegółowy opis zgodnych z celami i założeniami zawartymi w SIWZ koncepcji badań mid-term i ex-post, w tym m.in. teoretyczne założenia badawcze dotyczące badanego zagadnienia; przyporządkowanie zaproponowanych zakresowych i problemowych pytań do właściwych kryteriów ewaluacyjnych, metod badawczych, które umożliwiają odpowiedzi na postawione pytania; wskaźników - propozycję adekwatnych (z uwagi na cele i założenia teoretyczne badania) wskaźników. Dodatkowo można uwzględnić: osadzenie projektu w kontekście aktywności zawodowej osób niepełnosprawnych, propozycję dodatkowych adekwatnych (z uwagi na cele i założenie teoretyczne badania) wskaźników (poza wskaźnikami wynikającymi z rezultatów twardych i miękkich, które są opisane w SIWZ), - opis metodologii realizacji badań, w tym dodatkowo można uwzględnić m.in. dodatkowe metody i-lub techniki badawcze i analizy z punktu widzenia celów badania, propozycję sposobu doboru próby;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793150005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XX. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem podpisania umowy. 2. Wartość zabezpieczenia wyniesie 10 procent ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: BGK I o Warszawa 68 1130 1017 0019 9361 9020 0005 z dopiskiem: Realizacja badań ewaluacyjnych mid-term oraz ex-post w projekcie systemowym pn. Staż w administracji publicznej wsparciem aktywizacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych oraz budowaniem pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych na rynku pracy realizowanym w ramach POKL 2007-2013 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) gwarancjach bankowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym rachunku bankowym i zostanie zwrócone wraz z odsetkami naliczonymi według umowy wynikającej z rachunku bankowego pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 5. Do zmiany formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 149 ustawy Pzp. 6. Zwrot kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy następuje na zasadach określonych w art. 151 ust. 1 ustawy Pzp w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena merytoryczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pfron.org.pl/bip/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslon
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach