Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-262 Lublin, Bohdana Dobrzańskiego 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6962093
- Data zamieszczenia: 2024-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
Bohdana Dobrzańskiego 3
20-262 Lublin, woj. lubelskie
tel. 84 6962093
REGON: 431019170 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającySamorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
RDW w Hrubieszowie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów okresowych rocznych (przegląd podstawowy) 19 obiektów mostowych oraz 47 obiektów inżynierskich - przepustów zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie RDW w Hrubieszowie.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie harmonogramu kontroli stanu technicznego obiektów w ramach wykonywanych przeglądów podstawowych i przekazanie go Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie do 7 dni po podpisaniu umowy2) dojazd do każdego obiektu objętego zamówieniem3) wykonanie przeglądów w terenie.4) Sporządzenie „Protokołów okresowej kontroli rocznej” - przegląd podstawowy dla każdego obiektu osobno.5) sporządzenie „Wykazów potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów” dla każdego obiektu osobno wraz z ich wyceną oraz podaniem cen jednostkowych. 6) Przeglądy winny spełniać wymagania okresowych kontroli, określone w art. 62 ust. 1, pkt. 1 i ust. 1 a ustawy z roku 1994 „ Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 278) celem sprawdzenia stanu technicznego elementów budowli narażonych na szkodliwe wpływy warunków atmosferycznych i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu.7) Przeglądy należy opracować w wersji papierowej w ilości 2 egz. na każdy obiekt osobno oraz w wersji elektronicznej (w formacie PDF.) na nośniku CD na formularzach zgodnie ze wzorami określonymi w „Instrukcji przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich” oraz wzorami formularzy 1 A, 1 B – załączniki do SWZ, 8) Protokoły z przeglądów należy sporządzić zgodnie z:• „Instrukcją przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich” stanowiących załącznik do Zarządzenia Nr 35 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 28 września 2020 roku,• „Zasadami stosowania skali ocen punktowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania, estetyki drogowych obiektów inżynierskich i ich otoczenia, część I, obiekty mostowe, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 1 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 30 stycznia 2019 r.”9) Zawartość protokołu:• Strona tytułowa zawierająca nazwę Zarządu Drogi, nazwę obiektu, JNI, Nr drogi i kilometraż, fotografię ogólną obiektu,• Protokół z uzupełnioną częścią dotyczącą proponowanych Decyzji/Wniosków,• Wykaz potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów.10) Wykonawca winien dysponować wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności mostowej wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29-04-2019 w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz ukończonym z wynikiem pozytywnym szkoleniem w zakresie dokonywania przeglądów podstawowych obiektów mostowych w związku z tym nie zachodzi konieczność wykonywania zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie Prawa pracy.11) Natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j Dz. U. 2023, poz. 334 z późn. zmianami).12) Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą się legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą Izbą.13) Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.3. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w ramach niniejszego postępowania z wyjątkiem określonych w pkt. 134. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do: zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu przedmiotowego zadania publicznego, w udziale określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z póżn. zm.) mając na względzie art. 36 a określający zasady zaokrąglania procentów podczas obliczania liczby wymaganych pojazdów, o ile wykonanie zadania publicznego wymaga dysponowania pojazdami samochodowymi. Konkretna liczba pojazdów zostanie wskazana przez Wykonawcę na etapie podpisania umowy”.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo udziału w wybranych przez siebie przeglądach wykonywanych w terenie.6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego (kołowego i pieszego) w rejonie wykonywanych usług i oznakowania miejsca ich wykonywania na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich.7. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.9. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług o stosunkowo niewielkiej wartości a jego zakres umożliwia złożenie oferty przez Wykonawców z grupy małych przedsiębiorstw. Podzielenie zamówienia na części mogłoby spowodować mniejsze zainteresowanie postępowaniem ze strony Wykonawców z uwagi na zbyt niskie i nieatrakcyjne wartości poszczególnych części zamówienia a ponadto niepotrzebnie spowodować wzrost kosztów wykonania usługi spowodowanych koniecznością zaangażowania zwiększonej ilości środków transportowych czy ilości osób realizujących zamówienie (dla każdego zadania oddzielnie w przypadku podziału na części). Ponadto z uwagi na lokalizację obiektów (te same drogi) jeden Wykonawca zdaniem Zamawiającego lepiej i bardziej efektywnie będzie w stanie zorganizować realizację usługi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Wykonanie przeglądów podstawowych (rocznych) 33 szt. obiektów mostowych na sieci dróg woj. administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
Dodano: 2024-02-26 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja boiska przy ul. Spółdzielczej w Kraśniku”
Dodano: 2022-09-01 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej o część garażowo-magazynową wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce o nr ewidencyjnym nr 417, obręb geodezyjny: Piaski, m. Kraśnik
Dodano: 2021-01-11 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę budynku hali sportowej przy ZPO Nr 1 w Kraśniku.
Dodano: 2020-08-21 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadań inwestycyjnych na terenie Miasta Kraśnik
Dodano: 2020-07-20 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadań inwestycyjnych na terenie Miasta Kraśnik.
Dodano: 2020-05-27 - Opracowanie dokumentacji do zmiany pozwolenia na budowę dla zadania pn. „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku”
Dodano: 2020-05-19 - Opracowanie dokumentacji do zmiany pozwolenia na budowę dla zadania pn. „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku”
Dodano: 2020-05-08 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja ul. Reja i ul. Przechodniej w Kraśniku”.
Dodano: 2020-04-29 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę części budynku położonego w Kraśniku przy ul. Sikorskiego 22 na działkach ew. nr 100/19 obręb „Północ” w celu „Utworzenia Klubu Senior+”
Dodano: 2020-04-14