Przetargi.pl
RDW w Chełmie. Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lwowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 603 123 , fax. 825 603 123
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie
    ul. Lwowska 24
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 603 123, fax. 825 603 123
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RDW w Chełmie. Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: RDW w Chełmie. Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. CPV: 34992200-1 – Znaki drogowe 34928300-1 – Bariery ochronne 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dostaw do siedziby : a) Obwodu Drogowego w Chełmie ul. Szpitalna 53 b b) Obwodu Drogowego w Krzczonowie ul. Żeromskiego 73. w następującym zakresie: Lp.; Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych; Jedn.; ilość 1; 2; 3; 4 `1; Znak A-1; szt.; 1 2; Znak A-2; szt.; 4 3; Znak A-3; szt.; 4 4; Znak A-4; szt.; 2 5; Znak A-6a; szt.; 4 6; Znak A-6b; szt.; 10 7; Znak A-6c; szt.; 9 8; Znak A-11; szt.; 8 9; Znak A-15; szt.; 2 10; Znak A-16; szt.; 4 11; Znak A-17; szt.; 10 12; Znak A-18b; szt.; 3 13; Znak A-30; szt.; 12 14; Znak A-31; szt.; 4 15; Znak B-1; szt.; 17 16; Znak B-2 folia II generacja; szt.; 6 17; Znak B-18; szt.; 8 18; Znak B-20 folia II generacja; szt.; 3 19; Znak B-25; szt.; 6 20; Znak B-27; szt.; 4 21; Znak B-33; szt.; 54 22; Znak B-36; szt.; 10 23; Znak C-4; szt.; 1 24; Znak C-9; szt.; 8 25; Znak D-1 ( 600x600mm); szt.; 6 26; Znak D -1 ( 400x400mm); szt.; 10 27; Znak D-6 folia II generacja; szt.; 6 28; Znak D-15; szt.; 15 29; Znak D-42 ( 1200x700); szt.; 11 30; Znak D-43 ( 1200x700); szt.; 2 31; Znak D-6 i T-27 (Tablica specjalna z folii pryzmatycznej odblaskowo-fluorescencyjnej); szt.; 4 32; Znak E-17; szt.; 1 33; Znak E-18a; szt.; 3 34; Znak E-13; szt.; 4 35; Znak E-2a; szt.; 2 36; Znak E – 15b; szt.; 6 37; Znak E-17a; szt.; 2 38; Znak E-4; szt.; 2 39; Znak F -3b „Gmina Chełm”; szt.; 1 40; Znak F-6; szt.; 2 41; Znak G-1a; szt.; 3 42; Znak G-1b; szt.; 3 43; Znak G-1c; szt.; 3 ; ; szt.; 4 44; Znak U-1b; ; 45; Znak U-3a; szt.; 13 46; Znak U-3b; szt.; 13 47; Znak U-3d ( 3000x600mm); szt.; 1 48; Znak U-3c ( 3000x600mm); szt.; 5 49; Znak U-5a ; szt.; 14 50; Znak U-9a ; szt..; 2 51; Znak U -9b; szt. ; 2 52; Tabliczka T (piesi) ( 600x250mm); szt.; 4 53; Znak T-25a; szt.; 10 54; Znak T-25 b; szt.; 6 55; Znak U-1a plastikowe, samo pionujące, wypukło - wklęsłe; szt.; 1000 56; Znak U-5b zespolony ze znakiem C -9 ( 400x400mm); szt.; 8 57; Znak U-8 (0-9) po 50szt.; szt.; 500 58; Znak U-7 (0-9) po 50szt.; szt.; 500 59; Znak U-1f ( 837,842,846,838,829); szt.; 70 60; Znak U-21a; szt.; 5 61; Znak U-21b; szt.; 5 62; Słupek do znaków dł. 3,5 m, ocynkowane, ø zew.60,3mm, grubość ścianki 2,9mm ; szt.; 40 63; Słupek do znaków dł. 4,5 m ocynkowane, ø zew.60,3mm, grubość ścianki 2,9mm; szt.; 60 64; Lustro drogowe U -18a ( ø 700mm); szt.; 2 65; Lustro drogowe U-18b ( 600x800mm); szt.; 2 66; Słupki do ogrodzenia segmentowego U – 12a typ „olsztyński”, ø 48,3mm, długość 150cm, ocynkowane, malowane proszkowo na biało, pasy czerwone folia odblaskowa I generacji, zaślepka plastikowa (kapsel).; szt.; 120 ; ; ; 3. Dostawy będą realizowane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (zał. H) w sposób gwarantujący należytą jakość. 4. Wzory i wszelkie parametry techniczne powinny być zgodne z następującymi rozporządzeniami: a) Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170, poz. 1393 z późn. zm.), b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.). 5. Okres gwarancji dla wyrobów objętych niniejszym zamówieniem wynosi: • dla tarcz znaków z folią pryzmatyczną fluorescencyjną - 10 lat, • dla tarcz znaków z folią typu II generacji - 10 lat, • dla tarcz znaków z folią typu I generacji - 7 lat, • dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz słupków do znaków drogowych - nie mniej niż 2 lata. 6. Wyszczególnienie ilości znaków określa „Formularz cenowy” – Załącznik nr A1 oraz „Zestawienie znaków” (zał. H) dołączone do dokumentacji przetargowej. Podane ilości dostaw są ilościami szacunkowymi. Szczegółowe ilości znaków i ich symbole będą każdorazowo określane w pisemnych zamówieniach przesłanych faksem/e-mailem przez Zamawiającego z podziałem na poszczególne Obwody Drogowe. Najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia Wykonawca dostarczy znaki, elementy oznakowania i urządzenia b.r.d. we wskazane miejsce. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw pomiędzy poszczególnymi asortymentami znaków i siedzibami Obwodów Drogowych. 8. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie za poszczególne elementy dostaw. 9. Wykonawca dostarczy znaki drogowe oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego własnym środkiem transportowym, w sposób uniemożliwiający ich przesuwanie się w czasie transportu i uszkadzanie. 10.Na dostarczone materiały Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od dnia zrealizowania poszczególnych dostaw przekaże osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego następujące dokumenty: a. Gwarancję wyrobu. b. Aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę i deklarację właściwości użytkowych. Złożenie przedmiotowych dokumentów będzie stanowiło podstawę do sporządzenia protokołów odbioru dostaw, warunkujących wystawienie przez Wykonawcę faktur. UWAGA! Zgodnie z brzmieniem przepisów przejściowych do ustawy o wyrobach budowlanych, aprobaty techniczne wydane przed dniem 1 stycznia 2017 r. mogą być wykorzystane jako krajowe oceny techniczne do końca ważności tych aprobat. W/w zmiany przepisów przedstawione są w zestawieniu tabelarycznym poniżej:SYSTEM OBOWIĄZUJĄCY PRZED 01.01.2017 r.; SYSTEM OBOWIĄZUJĄCY OD 01.01.2017 r. Polska Norma wyrobu/Aprobata techniczna; Polska Norma wyrobu/ Krajowa ocena techniczna Ocena zgodności z Polską Normą wyrobu lub Aprobatą techniczną; Ocena i weryfikacja stałości właściwości użytkowych wyrobu. Krajowa deklaracja zgodności; Krajowa deklaracja właściwości użytkowych Znak budowlany; Znak budowlany 11. Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia znaków wolnych od wad w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 12. Rozładunek znaków zapewni Zamawiający. Wykonawca telefonicznie uzgodni z Zamawiającym datę odbioru dostawy celem zabezpieczenia możliwości rozładunku i odbioru dostarczonych znaków przez pracowników Obwodu Drogowego, z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem. 13. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych dostaw. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 15. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). 16. Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na dostawy elementów oznakowania, wykonanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest w druku oferty przetargowej wskazać czy oferuje rozwiązania równoważne. 18. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 19. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 110,650,1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie do banku PKO Bank Polski S.A. na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco : Województwo Lubelskie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, NIP 712-29-04-545, REGON 431019170; Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w treści gwarancji Wykonawca musi być wskazany prawidłowo - a zatem muszą być w niej wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, a przynajmniej być zachowana wersja minimum, tj. jeśli wymieniony jest jeden z tych wykonawców, to powinno być zaznaczone, ze składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego" W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną