Przetargi.pl
RDW w Białej Podlaskiej. Czyszczenie separatorów i osadników wraz z dokonaniem przeglądów na terenie działania RDW w Białej Podlaskiej.

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 438 188 , fax. 833 438 183
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 438 188, fax. 833 438 183
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RDW w Białej Podlaskiej. Czyszczenie separatorów i osadników wraz z dokonaniem przeglądów na terenie działania RDW w Białej Podlaskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu separatorów i osadników wraz z dokonaniem przeglądów na terenie działania RDW w Białej Podlaskiej. Kod Słownika Zamówień CPV: 71631000-0 Usługi nadzoru technicznego 90513600-2 Usługi usuwania osadów 2. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie oczyszczenia i przeglądu separatorów wraz z osadnikami w ilości 9 szt. oraz odbiór i utylizację odpadów powstałych w wyniku realizacji usługi, w tym odpadów niebezpiecznych o kodzie nr 130508 przy drogach wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w załączonym Opisie Przedmiotu Zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość, tj.: 1) m. Terespol (droga wojewódzka nr 698) 1 szt. – 11 m3 2) m. Neple (droga wojewódzka nr 698) 2 szt. – 2x13 m3 3) m. Janów Podlaski (droga wojewódzka nr 698) 1 szt. – 19 m3 4) m. Wisznice (droga wojewódzka nr 812) 2 szt. – 2x18 m3 5) m. Łuków (droga wojewódzka nr 808) 1 szt. – 13 m3 6) m. Świderki (droga wojewódzka nr 808) 1 szt. – 13 m3 7) m. Wojcieszków (droga wojewódzka nr 808) 1 szt. – 13 m3 3. Wykonawca wykona usługę zgodnie z instrukcją obsługi i konserwacji urządzeń producenta, której zakres w szczególności obejmuje: 1) Usunięcie wszystkich zanieczyszczeń w postaci piachu, szlamu i substancji ropopochodnych zgromadzonych w osadnikach i separatorach 2) Mycie ciśnieniowe zbiornika osadnika i separatora po odpompowaniu zanieczyszczeń 3) Mycie ciśnieniowe elementów wewnętrznych separatora – wkładów lamelowych czystą wodą 4) Udrożnienie / mycie ciśnieniowe połączeń rurowych miedzy osadnikiem a separatorem 5) Odbiór popłuczyn po myciu ciśnieniowym 6) Sporządzenie i dostarczenie kompletnej dokumentacji związanej z zakończeniem prac serwisowych i odbiorem odpadów niebezpiecznych (zawierającej m.in. protokół odbioru prac serwisowych) oraz dokonanie wpisu w Książkach eksploatacji separatorów obejmującego m.in. potwierdzenie odbioru odpadów o kodzie 130508. 7) Odbiór wykonanej usługi wykonany zostanie po dokonaniu kontroli wnętrza separatora przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4. Wykonawca usługi wystąpi w roli Wytwórcy odpadów powstających podczas wykonywania usługi czyszczenia. Wykonawca oświadczy, że posiada właściwą decyzję środowiskową – zatwierdzony program gospodarki odpadami na wytwarzanie odpadów powstających podczas prac czyszczenia instalacji osadników i separatorów. Jako Wytwórca odpadów Wykonawca przyjmuję odpowiedzialność za ich prawidłowy proces zagospodarowania. 5. Wykonawca oświadczy, że będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, specjalistycznymi samochodami serwisowymi do czyszczenia separatorów oraz doświadczoną kadrą techniczną gwarantującą sprawne i profesjonalne wykonanie prac. 6. Zebrane odpady wymienione w ust. 2 Wykonawca ma obowiązek wywieźć i przekazać do utylizacji w sposób zgodny z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2019 poz 701 z późn. zmianami) 7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac i oznakowanie miejsca robót na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem na drogach wojewódzkich i stosowania go w trakcie realizacji robót. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanej usługi zgodnie projektem organizacji ruchu, o którym mowa w ust. 7. 9. Za wszelkie szkody spowodowane przy wykonywaniu przedmiotowych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich Umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 11. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 tys. złotych na jedno i wszystkie zdarzenia. 12. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej przy protokólarnym przekazaniu/przejęciu pasa drogowego i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 13. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki (w tym i transportowe), sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. 14. Wykonawca odpowiada za wykonywanie usług zgodnie z zasadami BHP i przepisami ruchu drogowego. 15. Ze względu na specyfikę usług tj.: różne rodzaje i stan urządzeń, ilości zanieczyszczeń w osadnikach i separatorach itp. zamawiający sugeruje dokonać wizji terenowej przed sporządzeniem oferty. 16. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). 17. Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu materiałów i sprzętu innego niż określony w ST zaproponowane w ofercie pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest w druku oferty przetargowej wskazać, że oferuje rozwiązania równoważne. 18. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców oraz wartość części usług. 19. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów transportujących odpady. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez pojazdy wykonujące w/w usługi, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę ryczałtową. 20. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w pkt. XXI.3. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. 21. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513600-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2018 poz. 2187 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że posiada wymagane prawem, ważne zezwolenie na zbieranie, odbiór, transport odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wykonawca przedstawi właściwą, ważną decyzję środowiskową – zatwierdzony program gospodarki odpadami na wytwarzanie odpadów powstających podczas prac czyszczenia instalacji osadników i separatorów 2) Zdolności technicznej lub zawodowej Dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wymienionymi poniżej:  Samochód ciężarowy specjalistyczny do przewozu odpadów powstałych z oczyszczania separatorów minimum 1 szt. 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11). 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13) -22) ustawy pzp i w pkt. VI.1. - 2.1)-4) SIWZ. 4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. UWAGA: Zgodnie z wyrokiem Trybunału nr C-387/14 z dnia 4 maja 2017 „Artykuł 51 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi w związku z art. 2 tej dyrektywy należy interpretować w ten sposób, że stoi on na przeszkodzie temu, by po upływie terminu zgłoszeń do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca przekazał instytucji zamawiającej, w celu wykazania, że spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, dokumenty, których nie zawierała jego pierwotna oferta, takie jak umowa zamówienia zrealizowanego przez podmiot trzeci oraz jego zobowiązanie do oddania do dyspozycji tego wykonawcy zdolności i środków niezbędnych do realizacji rozpatrywanego zamówienia.” 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach