Przetargi.pl
Ratusz w Sejnach - wymiana stolarki okiennej - II etap.

Miasto Sejny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (87)5162073 , fax. (87)5162055
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Sejny
    Józefa Piłsudskiego 25
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. (87)5162073, fax. (87)5162055
    REGON: 79067106000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sejny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ratusz w Sejnach - wymiana stolarki okiennej - II etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej na parterze w budynku Ratusza w Sejnach przy ul. Józefa Piłsudskiego 25. Budynek jest wpisany indywidualnie do rejestru zabytków województwa podlaskiego ( nr w rejestrze 14 ) Wymagana jest wymiana okien z zachowaniem istniejących wymiarów, typów okien, podziałów, odtworzenie profili ram i szprosów, koloru i sposobu otwierania. Okna muszą mieć zachowany historyczny wygląd. Wszystkie podwójne (prawe i lewe) skrzydła stolarki okiennej rozwierne, a naświetla uchylne. Skrzydła wewnętrzne otwierane do wewnątrz, skrzydła zewnętrzne na zewnątrz. Należy zachować sposób otwierania okien i zastosować zawrotnice mosiężne w stylu obecnym. Okna mają być wykonane z pełnych profili drewnianych, sosnowych z wbudowanymi uszczelkami i niezbędnymi okuciami. Wymiana obejmuje łącznie 20 szt. okien (48,781 m2): - 12 okien skrzynkowych polskich czteroskrzydłowych rozwiernych, - 8 okien skrzynkowych polskich łukowych sześcioskrzydłowych rozwierno - uchylnych odtworzonych na wzór istniejących Okna objęte przedmiotem zamówienia: 2szt. - OK-2 (1,12+1,47*1) - bezpieczne; (1,12+1,47*1)- zwykłe 6 szt. - OK-3 (1,14+1,52*1) - bezpieczne; (1,14+1,52*1)- zwykłe 4 szt. - OK-4 (1,33+2,38*1) - bezpieczne; (1,33+2,38*1) - zwykłe 2 szt. - OK-5 (1,25+1,9*1) - bezpieczne; (1,25+1,9*1) - zwykłe 2 szt. - OK-6 (1,27+2,24*1) - bezpieczne; (1,27+2,24*1) - zwykłe 4 szt. - OK-7 (1,27+2,36*1) - bezpieczne; (1,27+2,36*1) - zwykłe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną