Gmina Krobia ogłasza przetarg
- Adres: 63-840 Krobia, Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
- Data zamieszczenia: 2020-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
Rynek 1
63-840 Krobia, woj. wielkopolskie
tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
REGON: 41105062300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi - zakup i dostawa mebli wraz z montażem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu ”Radosny Maluch”- pierwszy żłobek w Krobi, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 6. Rynek pracy, Działanie 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, Poddziałanie 6.4.1. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, RPWP.06.04.01-30-0076/19 Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia – zakup i dostawa mebli wraz z montażem do nowo powstającego Żłobka Gminnego w Krobi przy ul. Powstańców Wielkopolskich 103 b, 63-840 Krobia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie oraz montaż asortymentu. Przedmiot zamówienia: Stół z otworem na odpadki w kuchni Szafki odzieżowe dwudzielne Stół 120x60 Szafka pod zlewozmywak Szafka wisząca Szafa na sprzęt porządkowy i środki czystości Stolik 80x80 Regał-szafa Szafa naczyniowa przelotowa Zestaw mebli Regał na zabawki Biurko Biurko Krzesło dla nauczyciela i obsługi Szafa zamykana na środki opatrunkowe i podstawowe leki Szafa na dokumenty i materiały biurowe Szafka kartoteczna Krzesła biurowe Szafa na nocniki Nocnik Stół dla dzieci Krzesełko dla dzieci Szafa na pościel i łóżeczka Łóżko Komplet pościeli Lustro Łóżeczko niemowlęce Materac do łóżeczka niemowlęcego Przewijak z wanienką Komoda z przewijakiem Materac do przewijaka Kojec z materacem Krzesło do karmienia Szafa drzewo Szatnia 6 osobowa Pufa okrągła Pufa kwadratowa Przewijak na plastikowe pojemniki Dywan Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. Zamawiający zastrzega konieczność: - montażu (złożenia, zmontowania, mocowania do ścian) przez Wykonawcę na koszt Wykonawcy urządzeń/produktów tego wymagających, - konfiguracji dostarczonego sprzętu i wykazania, że jest on gotowy do użytku. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Koszty wizji lokalnej miejsca dostaw poniesie Wykonawca. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia i mebli oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarowania powstałych odpadów. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt. Wszystkie produkty/urządzenia muszą charakteryzować się parametrami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości właściwymi z uwagi na ich przeznaczenie. Przedmiot zamówienia musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach pełniących opiekę nad dziećmi w wieku do lat 3 (o ile dotyczy). Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przepisami i zasadami polskich i branżowych norm. Miejsce realizacji zadnia: ul. Powstańców Wielkopolskich 103 b, 63-840 Krobia, działka gminna nr 1534/4, obręb ewidencyjny 0001 Krobia. Wykonawca dostarczone urządzenia/produkty zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: a. dostarczenie oraz montaż produktów spełniających minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, b. dostarczenie przedmiotów fabrycznie nowych, nie używanych, w pełni sprawnych, c. dostarczenie produktów oraz ich montaż na koszt własny bezpośrednio w placówce wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, d. rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków żłobka, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu, e. informowanie zamawiającego o terminie wykonania zamówienia co najmniej na 1 dzień roboczy przed terminem dostawy i rozpoczęcia realizacji, f. okazanie na każde żądanie Zamawiającego w stosunku do wskazanych w szczegółowych opisach zamówienia artykułów/produktów: atestów, certyfikatów, specyfikacji/opisów technicznych lub innych dokumentów stwierdzających zgodność z obowiązującymi normami i przepisami (o ile dotyczy) Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Protokół odbioru podpisany przez zamawiającego i wykonawcę będzie podstawą wystawienia faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Udzielenie gwarancji i rękojmi na wszystkie artykuły/urządzenia na okres 24 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII Formularz Ofertowy Oświadczenie RODO – załącznik nr 7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 – 55.”
Dodano: 2024-04-08 - „Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 – 55.”
Dodano: 2024-03-27 - Adaptacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z jego rozbudową, rewitalizacja ul. Rzeźnickiej
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biurowych w budynku Ratusza w Odolanowie wraz z akcentami wizualnymi wnętrz
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa mebli do Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Dodano: 2023-11-02 - Adaptacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z jego rozbudową, rewitalizacja ul. Rzeźnickiej
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa mebli do Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Dodano: 2023-10-09 - „Dostawa mebli, lamp, dekoracji, pościeli, ręczników oraz innego wyposażenia do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie.”
Dodano: 2023-07-14 - Zakup i dostawa wyposażenia do budynku Rodzinnego Domu Pomocy w Opatowie
Dodano: 2023-06-13 - Zakup wyposażenia dla żłobka miejskiego w Ostrzeszowie – postępowanie nr 3
Dodano: 2023-05-07