Szkoła Podstawowa Nr 3 ogłasza przetarg
- Adres: 34-501 Zakopane, ul. Karłowicza 6
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2015633 , fax. 018 2015633
- Data zamieszczenia: 2014-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3
ul. Karłowicza 6 6
34-501 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2015633, fax. 018 2015633
REGON: 49057351000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3zakopane.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Radosna Szkoła na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Zakopanem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolnego placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Zakopanem, ul. Karłowicza 6 Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z założeniami rządowego programu Radosna Szkoła zgodnie z Uchwałą Nr 112/2009 z dnia 7 lipca 2009r. Rady Ministrów w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła z późniejszymi zmianami i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915) z późniejszymi zmianami. W ramach budowy placu zabaw którego powierzchnia wynosi 493,3 m? należy wykonać : -demontaż betonowych stołów do gry w tenisa stołowego, -rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej, -wykonanie niwelacji terenu, -wykonanie podbudowy tłuczniowo-piaskowej, -wykonanie nawierzchni bezpiecznej wylewanej, -wykonanie nawierzchni trawiastej (trawnik), -montaż urządzeń placu zabaw, -wykonanie drewnianego ogrodzenia placu zabaw z bramką wejściową, -wykonanie fragmentu ogrodzenia boiska z siatki stalowej wraz z bramką, -budowa dojścia-chodnika z kostki brukowej betonowej. Wyposażenie placu zabaw: 1)Tablica informacyjna- regulamin placu zabaw 2)Kosz na śmieci -parkowy 6 - 2 szt. 3)Ławka stalowa Junior - 4 szt. 4Huśtawka sprężynowa Rodeo Max 5)Zestaw gimnastyczny Poligon sześciokąt 6)Zestaw rekreacyjny Twierdza dwie baszty - w składzie: a)Wieża z daszkiem - 2 szt. b)Wieża bez daszku - 2 szt. c)Zjeżdżalnia - 1 szt. d)Drabinka - 2 szt. e)Przejście linowe 1 szt. f)Most-2 szt. g)Ściana linowa - 1 szt. h)Rura wąż - 1 szt. i)Trap wejściowy - 1 szt. j)Ściana z gruzami - 1 szt. k)Lina wspinaczkowa - 2 szt. l)Schody - 1 szt. ł)Gra kółko-krzyżyk - 1 szt. 7. Huśtawka Kasia2 8.Urzadzenie linarne Korona 9.Huśtawka sprężynowa Konik Użyte w opisie przedmiotu zamówienia i w dokumentacji projektowo - kosztorysowej nazwy materiałów i urządzeń stanowią przykłady, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, tj. o parametrach jakościowych wyższych lub nie gorszych niż wykazane przez zamawiającego, przy czym udowodnienie równoważności ciąży na sporządzającym ofertę. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego Wszystkie zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia na placu zabaw muszą spełniać wymogi rządowego programu Radosna Szkoła tak pod względem konstrukcyjnym, wykończeniowym jak i materiałowym. Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji co najmniej 1)3 lat na elementy urządzeń zabawowych wykonane ze stali nierdzewnej, stali galwanizowanej i stali galwanizowanej malowanej, sklejki lakierowanej, paneli HPL i polietylenu 2)3 lat na elementy urządzeń zabawowych wykonane z drewna (słupy), metalu, PCV, paneli antypoślizgowych 3)3 lat na wszelkie roboty budowlano-montażowe oraz wbudowane materiały (w tym nawierzchnię). Przedmiot zamówienia opisany jest w oparciu o dokumentacje techniczna(stanowiąca załącznik nr 1 do siwz ) na którą składa się : -Projekt budowlany -STWIOR -Przedmiar robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455111008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych ). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem 21 1240 1574 1111 0010 1864 4909 Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 24.04.2014 r. do godz.:10.00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 24.04.2014 r. do godz.10.00 w Sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem ul. Karłowicza 6 Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3zakopane.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną