Przetargi.pl
RADOŚĆ, RUCH, ZABAWA - GMINNE PLACE ZABAW

Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 36-001 Trzebownisko, Trzebownisko 976
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 7712200 , fax. 0-17 7712200
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury
    Trzebownisko 976 976
    36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 7712200, fax. 0-17 7712200
    REGON: 00100055110000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebownisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna - Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RADOŚĆ, RUCH, ZABAWA - GMINNE PLACE ZABAW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa 10 placów zabaw wraz z ogrodzeniem, gdzie w skład jednego kompletu wchodzi, co najmniej: Piaskownica; 2 bujaki na sprężynie; Zestaw zabawowy; 4 ławki metalowe; Huśtawka osiowo- wagowa; Huśtawka wahadłowa podwójna; 2 kosze na śmieci; Tablica Regulaminowa; Ogrodzenie wykonane na cokole betonowym prefabrykowanym. Słupki ogrodzeniowe stalowe ocynkowanie, a następnie malowane, wypełnienie z siatki powlekanej o wysokości 1,25 m, grubość drutu ocynkowanego 2,5 mm.; 2 furtki ogrodzeniowe o wymiarach 1,0 m x 1,5 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 365352002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 8 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informację o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i 24 ustawy Pzp 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUZ lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tematu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: - wykazu wykonanych w okresie pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz ich uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów. 4. W celu potwierdzenia warunków znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda; - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia- nie spełnia. Kryteria wyboru ofert: Cena - 85% Termin gwarancji na całość robót -15 %
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Złożą oświadczenie, że: - Posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia potencjału technicznymi i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) Wykażą, że posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności i nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności. c) Wykażą, że wykonali w ciągu pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. d) Wykażą, ze dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. e) Wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji na całość robót
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebownisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach