Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska 9
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 627 40 36 , fax. 058 6274578
- Data zamieszczenia: 2013-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
ul. Rotterdamska 9 9
81-337 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 627 40 36, fax. 058 6274578
REGON: 19192057700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Port morski
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Radiowa kampania reklamowa w rozgłośni regionalnej i ponadregionalnej z produkcją radiowego spotu reklamowego w ramach promocji projektu: Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest radiowa kampania reklamowa w rozgłośni regionalnej i ponadregionalnej wraz z produkcją radiowego spotu reklamowego w ramach promocji projektu pn: Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć oferty dla wybranej jednej lub obu części zamówienia. Każda z części zamówienia będzie oceniana oddzielnie. 3.Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części: 1)Dwukrotna miesięczna kampania reklamowa w rozgłośni ponadregionalnej wraz z produkcją dwóch spotów reklamujących projekt (część I), 2)Dwukrotna miesięczna kampania reklamowa w rozgłośni lokalnej (część II). Szczegółowy opis ww. części zamówienia: 1)Część I - dwukrotna kampania radiowa w rozgłośni ponadregionalnej obejmującej swym zasięgiem co najmniej 7 miast (o liczbie mieszkańców przewyższającej 100.000 każde) wraz z produkcją dwóch oddzielnych spotów: -Termin emisji I spotu: czerwiec 2013 r. (kampania miesięczna); emisja spotu 40-sekundowego od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6.00-18.00 - pakiet losowy. -Termin emisji II spotu: czwarty kwartał 2014 r. (kampania miesięczna w uzgodnionym terminie); emisja spotu 40-sekundowego od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6.00-18.00 - pakiet losowy. -Ilość emisji : 4 razy dziennie w każdej z obu kampanii przez okres jednego miesiąca kalendarzowego. -Grupa docelowa słuchaczy dla obu emisji: osoby w przedziale wiekowym od 25 - 60 roku życia; -Wykonawca dostarczy Zamawiającemu po zakończeniu kampanii reklamowej tzw. ostatnią falę słuchalności = zasięg w grupie (tzn. ilość osób, do których dotarła emisja spotu reklamowego) oraz raport z emisji spotów. -Produkcja dwóch, różnych spotów radiowych 40 sekundowych (w tym: przygotowanie scenariuszy na bazie informacji przygotowanych przez Zamawiającego w dwóch wersjach do wyboru dla każdego spotu, nagranie lektora - przynajmniej 3 głosy do wyboru dla każdego spotu - w tym żeńskie i męskie, udźwiękowienie - w zależności od scenariusza również podkład muzyczny - 3 wersje do wyboru dla każdego spotu, montaż) wraz z udzieleniem licencji na ich użytkowanie przez Zamawiającego w stacji lokalnej w okresie do końca 2014 roku. Produkcja każdego spotu, dla zapewnienia aktualności przekazywanych w nim treści, nastąpi w terminie bezpośrednio poprzedzającym termin emisji danego spotu. 2)Część II - dwukrotna kampania radiowa w rozgłośni lokalnej obejmującej swym zasięgiem co najmniej obszar Gdyni, Sopotu i Gdańska: -Termin emisji I spotu: czerwiec 2013 (kampania miesięczna); emisja spotu 40 sekundowego od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6.00-18.00 - pakiet losowy. -Termin emisji II spotu: czwarty kwartał 2014 r. (kampania miesięczna w uzgodnionym terminie); emisja spotu 40 sekundowego od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6.00-18.00 - pakiet losowy. -Ilość emisji : 4 razy dziennie w każdej z obu kampanii przez okres jednego miesiąca kalendarzowego. -Grupa docelowa słuchaczy dla obu emisji: osoby w przedziale wiekowym od 25 - 60 roku życia; -Wykonawca dostarczy Zamawiającemu po zakończeniu kampanii reklamowej tzw. ostatnią falę słuchalności = zasięg w grupie (tzn. ilość osób, do których dotarła emisja spotu reklamowego) oraz raport z emisji spotów. -spoty radiowe 40 sekundowe przeznaczone do emisji zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie bezpośrednio poprzedzającym poszczególne emisje. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena jakości zostanie obliczona na podstawie porównania otrzymanych z ofertami prognoz zasięgu kampanii
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.port.gdynia.pl/pl/przetargi/aktualne-przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Reklama prasowa w ramach promocji projektu: Przebudowa intermodalnego terminalu kolejowego w Porcie Gdynia.
Dodano: 2014-02-19 - Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na reklamę internetową w ramach promocji projektu: Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia.
Dodano: 2013-07-16 - Reklama prasowa w ramach promocji projektu: Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia.
Dodano: 2013-03-11