Przetargi.pl
„Racjonalizacja zużycia energii w czterech budynkach użyteczności publicznej należących do jednostek samorządu terytorialnego w Gminie Łęczyca w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery”

Gmina Łęczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Konopnickiej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 3882117 , fax. (024) 3883765
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczyca
    ul. Konopnickiej 14
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. (024) 3882117, fax. (024) 3883765
    REGON: 61101576700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminaleczyca.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Racjonalizacja zużycia energii w czterech budynkach użyteczności publicznej należących do jednostek samorządu terytorialnego w Gminie Łęczyca w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Racjonalizacja zużycia energii w czterech budynkach użyteczności publicznej należących do jednostek samorządu terytorialnego w Gminie Łęczyca w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery, które jest dofinansowane ze środków WFOŚIGW W Łodzi w ramach programu priorytetowego ”Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych należących do jednostek samorządu terytorialnego w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery - IV edycja”. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż oraz obsługę gwarancyjną i serwisową zamontowanych w ramach zamówienia instalacji odnawialnych źródeł energii. Zakres robót obejmuje: 1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną instalacji fotowoltaicznych 2) dostawę i montaż inwerterów i pozostałych urządzeń 3) dostawę i montaż kompletnego okablowania 4) dostawę i montaż zabezpieczeń przepięciowych 5) doprowadzenie przewodów do miejsca istniejącej tablicy bezpiecznikowej budynku oraz dostosowanie jej do podłączenia nowego obwodu 6) próby, regulacja instalacji 7) uruchomienie technologiczne instalacji 8) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji fotowoltaicznych wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi ich przekazaniem użytkownikom 9) wykonanie systemu monitoringu 10) podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia mikroinstalacji w imieniu użytkownika do PGE Dystrybucja S.A. w imieniu użytkownika na podstawie wytycznych dostępnych na stronie PGE, a także dostarczenie Zamawiającemu wykazu instalacji zgłoszonych do PGE potwierdzonych brakiem uwag ze strony PGE. Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 19,60 kW na dachu Budynku Szkoły Podstawowej w Błoniu, Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 26,25 kW na dachu Budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej, Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 40,90 kW na dachu Budynku Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej, Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 19,6 kW na dachu budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach