Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach ogłasza przetarg
- Adres: 89-620 Chojnice, Pawłówko, ul. Bydgoska 14
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3974166 , fax. 052 3971697
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach
Pawłówko, ul. Bydgoska 14 14
89-620 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 052 3974166, fax. 052 3971697
REGON: 09236310700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.chojnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PZD-11/P/10/2009 Wykonanie chodnika z kostki Polbruk w ciągu drogi powiatowej nr 2632G Chojnice-Chojniczki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Usunięcie w-wy ziemi urodzajnej gr. 15 cm z wywozem na odl. 5 km -765,00 m2 2. Wykonanie koryta pod krawężnik ( wywóz na odl. 5 km) - 12,00 m3 3. Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża koryta pod w-wy konstrukcyjne - 628,00 m2 4. Wykonanie w-wy odsączającej gr. 10 cm - 628,00 m2 5. Ława betonowa z oporem z oporem pod krawężnik - 134,00 mb 6. Ława betonowa pod obrzeża - 314,00 mb 7. Krawężniki betonowe wystające - 134,00 mb 8. Obrzeża betonowe 30x8 - 314,00 mb 9. Chodniki z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 628,00 m2 10. Wykonanie terenów zieleni wraz z plantowaniem i obsianiem trawą - 300,00 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali :- co najmniej trzy roboty rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania .Wartość brutto robót w jednym roku nie powinna być mniejsza niż składana oferta b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykaz funkcji wraz z minimalnymi wymaganiami stawianymi kandydatom : - Kierownik budowy/ robót - min 1 rok praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej lub równoważne oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa c) Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu, wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: Spycharka gąsienicowa 100 KM - szt. 1;Spycharka gąsienicowa 75 KM - szt. 1;Koparka gąsienicowa 0,40 m3;Samochód samowyładowczy 5 t - szt. 1;Walec wibracyjny samojezdny 7,5 t - szt. 1;Walec statyczny samojezdny 10 t - szt. 1;Ubijak - szt.1 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena ofert oparta będzie na ocenie spełnia/ nie spełnia wszystkich warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat,( Załącznik Nr 1a do SIWZ ) lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, ,( Załącznik Nr 1b do SIWZ ) lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Informację o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług na formularzu zgodnym z treścią ZAŁĄCZNIKA Nr 2 - Doświadczenie Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane z należytą starannością. Dokumenty te powinny być wystawione przez Inwestora (Zamawiającego) lub Generalnego Wykonawcę (jeżeli Wykonawca był Podwykonawcą). Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią ZAŁĄCZNIKA Nr 3 - Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji osób bezpośrednio odpowiedzialnych za realizacje zamówienia. Do informacji powinny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Informację o posiadanym sprzęcie wymaganym do wykonania zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią ZAŁĄCZNIKA Nr 4 - Wykaz sprzętu. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Zaparafowane przez Wykonawcę Postanowienia do umowy zawarte w Rozdziale VI SIWZ. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.chojnice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa pasa drogowego drogi powiatowej nr 2702G, polegająca na budowie chodnika w miejscowości Pinczyn.
Dodano: 2016-07-18 - Budowa chodnika wraz z odwodnieniem w granicach pasa drogowego drogi powiatowej nr 2703G w miejscowości Semlin i Kleszczewo Kościerskie w gminie Zblewo.
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2704G w miejscowości Radziejewo.
Dodano: 2016-07-07 - Budowa ulicy Płk. Dąbka oraz ulicy Skarpowej w Rumi w podziale na II części
Dodano: 2016-07-07 - Remont chodnika przy drodze powiatowej 2732G - ul. Kociewskiej w Ocyplu.
Dodano: 2016-07-04 - Zad. 1. Remont drogi ul. Lipowej w Mrzezinie. Zad. 2. Wykonanie chodnika w Celbowie.
Dodano: 2016-06-17 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1714G i 1717G w miejscowości Trzcinno - etap IV
Dodano: 2016-05-24 - Remont chodnika przy ulicy Św. Agaty w Połchowie. Remont chodnika w Błądzikowie.
Dodano: 2016-05-24 - Budowa zjazdów; 1.Zjazd z drogi powiatowej w Leśniewie ul. Grabowa 2.Zjazd z drogi powiatowej w Łebczu z ul. Topolowej na ul. Młyńską z chodnikiem 3. Zjazd z drogi powiatowej w Połczynie ul. Ceynowy
Dodano: 2016-05-12 - BUDOWA CHODNIKÓW W RAMACH PRZEBUDOWY DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KARTUSKIEGO
Dodano: 2016-04-22