Przetargi.pl
Publikacja reklamy promującej premiery i spektakle Teatru Narodowego.

Teatr Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-077 Warszawa, Plac Teatralny 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6920609, 022 6920772 , fax. 022 6920741
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Narodowy
    Plac Teatralny 3 3
    00-077 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6920609, 022 6920772, fax. 022 6920741
    REGON: 01305573170000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narodowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Publikacja reklamy promującej premiery i spektakle Teatru Narodowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Publikacja reklamy o powierzchni 1/2 strony w pełnym kolorze (powierzchnia zadruku 186x122 mm, prawa strona) promującej premiery i spektakle Teatru Narodowego w wydawanym co tydzień ilustrowanym społeczno-kulturalnym tygodniku o zasięgu ogólnopolskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić wykonawcy, którzy:1. spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. są wydawcami ilustrowanego społeczno-kulturalnego tygodnika o zasięgu ogólnopolskim, którego średnia sprzedaż nie może być mniejsza niż 100000 egzemplarzy, a poziom czytelników z wyższym wykształceniem nie może być mniejszy niż 40 %, 3. są w stanie zapewnić na łamach ogólnopolskiego tygodnika lokalizację reklamy na stronach poświęconych kulturze. 4. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówiń publicznych, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na zasadzie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówien publicznych. 2) Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie, że Wykonawca wydaje co tydzień ilustrowany społeczno-kulturalny tygodnik o zasięgu ogólnopolskim i dysponuje na jego łamach powierzchnią reklamową, która stanowi przedmiot zamówienia. 5) Aktualne (z ostatnich trzech miesięcy) i wiarygodne badania rynkowe Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, przedstawiające średnią sprzedaż, jak również poziom czytelników wśród czytelników z wyższym wykształceniem - w okresie od 01 stycznia 2009 do 31 grudnia 2009.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zasięg czytelnictwa wśród czytelników z wyższym wykształceniem
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narodowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach