Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
- Data zamieszczenia: 2012-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84 84
41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Publikacja ogłoszeń w prasie regionalnej i ogólnokrajowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie podzielone jest na 2 części: a)publikacja ogłoszeń czarno-białych w prasie regionalnej (obszar województwa śląskiego) b)publikacja ogłoszeń czarno-białych w prasie ogólnokrajowej 2. Gazeta, w której zamieszczone będą ogłoszenia musi: a) mieć charakter gazety codziennej, której główne wydanie ukazuje się odpowiednio: w zasięgu regionalnym na terenie województwa śląskiego w zasięgu ogólnokrajowym, b) posiadać okazjonalne i specjalne dodatki branżowe lub tematyczne, w których publikowane są komunikaty i ogłoszenia, w tym również w sprawie pracy, ukazujące się przynajmniej raz w tygodniu. c) podlegać kontroli przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy, d) posiadać średni jednorazowy nakład oferowanego tytułu prasowego: nie mniejszy niż 35 tys. egzemplarzy regionalnych nie mniejszy niż 70 tys. egzemplarzy ogólnokrajowych według informacji Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy. 3. Zamawiający będzie realizował zamówienia sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb. Emisja poszczególnych ogłoszeń (bądź ich cyklu) dokonywana będzie na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego na druku Wykonawcy lub w innej formie np. drogą elektroniczną lub faxem nie później niż 3 dni robocze do godz. 15.00 przed datą publikacji. 4. Zamawiający każdorazowo określi: a) datę publikacji, b) zasięg - regionalny lub ogólnokrajowy, c) lokalizacja na konkretnych stronach tematycznych lub w konkretnym dodatku, d) lokalizacja w obrębie danych stron tematycznych lub dodatku (np. na tzw. pozostałych stronach redakcyjnych lub na stronach ogłoszeniowych), 5. W sprawach nieuregulowanych odmiennie w SIWZ i przyszłej umowie mają zastosowanie obowiązujące u Wykonawcy ogólne zasady publikowania reklam, ogłoszeń, nekrologów lub kondolencji. 6. W przypadku błędów w publikacji ogłoszenia (np. niezgodność opublikowanej treści z przesłanym przez Zamawiającego zamówieniem) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do jego powtórnej publikacji na swój koszt. Termin publikacji zostanie ustalony w drodze porozumienia z Zamawiającym. Wymagane jest wyznaczenie przez Wykonawcę zamówienia osoby odpowiedzialnej za kontakty z pracownikami Zamawiającego. 7. Ceny przedstawione w formularzu cenowym za publikacje zamawianych ogłoszeń muszą być stałe w okresie trwania umowy i muszą być niezależne od dnia publikacji danego ogłoszenia. 8. Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości nie spowoduje zmiany ceny jednostkowej, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 9. Umowa zostanie zawarta do 31.12.2012 r. z zastrzeżeniem, że wartość zrealizowanych zamówień wynikających z umowy nie może przekroczyć ceny oferty brutto. Po osiągnięciu powyższej wartości, umowa zostanie uznana za wykonaną. 10. Przewidywana powierzchnia a) dla ogłoszeń regionalnych: na stronach redakcyjnych - 1 000 cm?, na stronach ogłoszeniowych - 29 000 cm?; b) dla ogłoszeń ogólnokrajowych: na stronach ogłoszeniowych - 20 000 cm2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Publikacja Tyskiego Informatora Samorządowego w 2016 r.
Dodano: 2016-01-05 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie
Dodano: 2015-12-31 - Ogłoszenia prasowe w 2015 r.
Dodano: 2015-02-03 - Publikacja Tyskiego Informatora Samorządowego Twoje Miasto w 2015 r.
Dodano: 2015-01-12 - ZAMIESZCZENIEM OGŁOSZEŃ W PRASIE CODZIENNEJ WRAZ Z ICH PROJEKTEM GRAFICZNYM, KOREKTĄ EDYTORSKĄ I SKŁADEM, PROMUJĄCYCH KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY
Dodano: 2014-11-27 - Publikacja ogłoszeń wojewody w prasie ogólnopolskiej i regionalnej w 2015r.
Dodano: 2014-11-25 - Część I: Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (dzienniku ukazującym się przynajmniej pięć razy w tygodniu) o zasięgu ogólnokrajowym (usługa publikacji) Część II: Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (dzienniku ukazującym się przynajmniej pięć razy w tygodniu) o zasięgu regionalnym obejmującym swoim zasięgiem teren województwa śląskiego (usługa publikacji)
Dodano: 2014-09-11 - Artykuły promocyjne w prasie dla projektu pn.: Przebudowa ul. Będzińskiej w Sosnowcu wraz z sygnalizacją świetlną - część III.
Dodano: 2014-05-07 - Publikacja ogłoszeń prasowych promujących projekt pn. Rudzki nauczyciel - sprawny badacz w prasie lokalnej
Dodano: 2014-03-14 - Publikacja 3 ogłoszeń w prasie ogólnopolskiej na potrzeby promocji konferencji podsumowującej projekt: Nauka dla Gospodarki - efektywne zarządzanie badaniami i komercjalizacja wyników prac badawczych nr sprawy: DZP.381.7.2014.UG
Dodano: 2014-02-13