Przetargi.pl
Publikacja ogłoszeń Urzędu Miejskiego Wrocławia w prasie codziennej o zasięgu wojewódzkim i lokalnym.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1/8 1/8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Publikacja ogłoszeń Urzędu Miejskiego Wrocławia w prasie codziennej o zasięgu wojewódzkim i lokalnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń dla Urzędu Miejskiego Wrocławia podzielona na następujące zadania: Zadanie I - obejmuje publikację ogłoszeń Urzędu Miejskiego w prasie codziennej o zasięgu wojewódzkim woj. dolnośląskie - wydania od poniedziałku do soboty, a także w jej stałych i okazjonalnych dodatkach branżowych i tematycznych wraz ze wszystkimi stronami ukazującymi się w jej wydaniach, oraz opracowanie składu i grafiki ogłoszenia. Zadanie II - obejmuje publikację ogłoszeń Urzędu Miejskiego w prasie codziennej o zasięgu lokalnym Wrocław - wydania od poniedziałku do soboty, a także w jej stałych i okazjonalnych dodatkach branżowych i tematycznych wraz ze wszystkimi stronami ukazującymi się w jej wydaniach, oraz opracowanie składu i grafiki ogłoszenia. Wykonawca może złożyć ofertę na Zadanie I bądź Zadanie II lub też na oba Zadania. Treść ogłoszeń związana jest przede wszystkim z gospodarką nieruchomościami, przetargami, działalnością gospodarczą i adresowana jest do instytucji, przedsiębiorstw, przedsiębiorców i ogółu społeczeństwa. Treść ogłoszeń musi być publikowana w prasie codziennej, dostarczanej tj. rozpowszechnianej płatnie do urzędów administracji państwowej i samorządowej, posiadającej wyodrębnione tematycznie strony redakcyjne dotyczące zagadnień gospodarczych, finansowych, handlowych i przetargowych. 2. Ogłoszenia muszą ukazywać się we wskazanych przez Zamawiającego terminach na podstawie przekazanego zamówienia i treści ogłoszenia faxem lub e-mailem. Wykonawca każdorazowo będzie informował o terminie i cenie emisji ogłoszeń. 3. Wszystkie ogłoszenia Zamawiającego muszą być oznaczone znakiem graficznym Wrocławia ustalonym przez Zamawiającego (przykład ogłoszenia czarno-białego i kolorowego. 4. Wykonawca otrzyma, po podpisaniu umowy, bazę elektroniczną ww. znaku graficznego w formacie Adobe Ilustrator. 5. Wszystkie ogłoszenia muszą być minimalizowane tak, aby ich tekst był przejrzysty i czytelny. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy powstałe w wyniku opracowania szaty graficznej i treści ogłoszenia - na koszt własny dokonuje sprostowań treści zamieszczonych ogłoszeń. 7. W przypadku nie opublikowania ogłoszenia z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, Zamawiający uprawniony będzie do żądania publikacji ogłoszenia w innym ustalonym terminie na koszt Wykonawcy. 8. W przypadku, gdy opublikowanie ogłoszenia jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jest on zobowiązany przedstawić propozycję zamieszczenia ogłoszenia w innej gazecie przy zachowaniu tego samego terminu lub za zgodą Zamawiającego Wykonawca ustali nowy termin ukazania się ogłoszenia. 9. Zamawiający wymaga, aby termin publikacji ogłoszeń zarówno w prasie codziennej o zasięgu wojewódzkim, jak i w prasie codziennej o zasięgu lokalnym wynosił nie dłużej niż dwa dni robocze od daty otrzymania zamówienia. 10. Wykonawca w chwili zawarcia umowy zobowiązany jest do wyznaczenia swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, działającego i dostepnego na terminie Gminy Wrocław, w pełni dyspozycyjnego, z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks oraz e - mail.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.200 PLN dla Zadania I (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100), oraz 700 PLN dla Zadania II (słownie: siedemset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Wykonali, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: usługi publikacji ogłoszeń wyrażonych słowem drukowanym (drukiem) w prasie tematycznie odpowiadającej charakterowi działalności Zamawiającego, świadczone na rzecz jednostek administracyjnych, instytucji, przedsiębiorstw i przedsiębiorców (z wyłączeniem osób prywatnych i indywidualnych, a treść ogłoszeń była związana z działalnością gospodarczą, gospodarką nieruchomościami, przetargami oraz była adresowana przede wszystkim do instytucji, przedsiębiorstw, przedsiębiorców i ogółu społeczeństwa na łączną kwotę o wartości min. 200.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do oferty Wykonawcy dołączą następujące dokumenty: - w formie oryginału: 1. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę § 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz usług potwierdzających spełnienie warunku o którym mowa w Sekcji III.2) pkt2 wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 4. Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 3 powyżej, zostały wykonane należycie. A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt B) stosuje się odpowiednio. Uwaga - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w pkt. 2, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach