Przetargi.pl
PUBLIKACJA OGŁOSZEŃ PRASOWYCH W TYTUŁACH O ZASIĘGU LOKALNYM I OGÓLNOPOLSKIM ORAZ WYDAWANIE WKŁADKI INFORMACYJNEJ GMINY MIEJSKIEJ TUREK W 2013 ROKU

Burmistrz Miasta Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 289 61 00 , fax. 063 289 61 11
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Turku
    ul. Kaliska 59 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 289 61 00, fax. 063 289 61 11
    REGON: 00052658700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PUBLIKACJA OGŁOSZEŃ PRASOWYCH W TYTUŁACH O ZASIĘGU LOKALNYM I OGÓLNOPOLSKIM ORAZ WYDAWANIE WKŁADKI INFORMACYJNEJ GMINY MIEJSKIEJ TUREK W 2013 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Usługa publikacji ogłoszeń prasowych o zasięgu lokalnym, 1) Zamawiający wymaga aby tytuł prasowy posiadający nr ISSN, w którym będą publikowane ogłoszenia spełniał następujące wymagania: a) lokalny zasięg ukazywania się tj. obszar Miasta Turek, b) ukazujący się co najmniej dwa razy w miesiącu, c) średni jednorazowy nakład oferowanego tytułu prasowego nie mniej niż 2000 egz. 2) Publikowanie ogłoszeń w zadaniu Nr 1 następować będzie: a) na stronach ogłoszeniowych, w ilości szacunkowej 28 000 cm2. b) na stronach redakcyjnych, w ilości szacunkowej 14 000 cm2. Ilość ta może ulec do końca trwania umowy zmianie i jest ilością szacunkową ustaloną w celu wybrania najkorzystniejszej oferty. Zadanie nr 2: Usługa publikacji ogłoszeń prasowych w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim. 1) Zamawiający wymaga aby tytuł prasowy posiadający nr ISSN, w którym będą publikowane ogłoszenia spełniał następujące wymagania: a) ogólnopolski zasięg ukazywania się, b) częstotliwość ukazywania się: prasa codzienna (dziennik) c) średni jednorazowy nakład oferowanego tytułu prasowego nie mniej niż 50 000 egz. d) zawierający strony tematyczne o charakterze gospodarczo - finansowym. 2) Publikowanie ogłoszeń w Zadaniu Nr 2 następować będzie na stronach ogłoszeniowych. w ilości szacunkowej 1 500 cm2. Ilość ta może ulec do końca trwania umowy zmianie i jest ilością szacunkową ustaloną w celu wybrania najkorzystniejszej oferty. 2. Ogłoszenia publikowane w wersji czarno-białej lub kolorowej w zależności od potrzeb zamawiającego. 3. Przykładowe rodzaje ogłoszeń przewidywanych do publikacji: ogłoszenia o przetargach, ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska, komunikaty, obwieszczenia, ogłoszenia o konkursach, o ogłoszeniach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, informacje na temat gospodarowania nieruchomościami będącymi w zasobie Gminy bądź oddanych w jej administrowanie, informacje związane z wyborami, wybrane teksty uchwał Rady Miasta, nekrologi, kondolencje itp. oraz inne informacje wynikające z funkcjonowania Urzędu. 4. Każde ogłoszenie powinno odpowiadać wzorowi przekazanemu przez Zamawiającego. 5. Jako jednostkę miary zlecanych ogłoszeń Zamawiający przyjął 1 cm2. 6. Publikacja ogłoszeń odbywać się będzie według bieżących potrzeb Zamawiającego. Każdorazowo treść ogłoszenia będącego przedmiotem publikacji będzie przesłana wykonawcy pisemnie, za pośrednictwem faksu bądź drogą elektroniczną. 7. Każdorazowo ustalany będzie termin ukazania się ogłoszenia. 8.Ilości powierzchni dla poszczególnych zadań zostały podane szacunkowo, dla potrzeb obliczenia ceny oferty. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych usług bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości opublikowanych w okresie trwania umowy ogłoszeń i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. Zamówienie usług w ilości niepowodującej osiągnięcia liczby usług jednostkowych przewidzianej w SIWZ nie uprawnia Wykonawcy do żądania wypłacenia ceny za daną część. Zadanie nr 3. Wydawanie wkładki informacyjnej Gminy Miejskiej Turek o nakładzie 2 000 egz. (każdego wydania) stanowiącej dodatek do czasopisma posiadającego nr ISSN, ukazującego się na terenie Miasta Turku. 1) Zamawiający wymaga aby wkładka informacyjna spełniała następujące wymagania: a) Objętość: za każdym razem 917 cm2 b) Kolorystyka: 4+4 c) Częstotliwość: raz w miesiącu d) wydruk na papierze o gramaturze nie mniejszej niż 70 g/m2 2) Wydawanie wkładki obejmuje: a) opracowanie graficzne, b) skład c) łamanie d) korektę e) obróbkę zdjęć f) druk g) kolportaż na terenie Miasta Turek 3) Materiały do wkładki (tekst, zdjęcia) będą dostarczane Wykonawcy przez Zamawiającego drogą elektroniczną, najpóźniej na 5 dni przed terminem wydania wkładki 4) Projekt wkładki przed skierowaniem do druku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić do akceptacji Zamawiającego 5) Każdy wydany numer wkładki zostaje przekazany Zamawiającemu w wersji elektronicznej w formacie PDF w celu umieszczenia na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Turku o wielkości pliku do 8 MB. 6) Ustala się jednodniowy termin wykonania przez Wykonawcę poprawek w przypadku konieczności wprowadzenia zmian lub korekty błędów 7) Każdorazowo ustalany będzie termin ukazania się wkładki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach