Przetargi.pl
Publikacja ogłoszeń prasowych i artykułów sponsorowanych w tytułach o zasięgu lokalnym i krajowym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie.

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2011-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Publikacja ogłoszeń prasowych i artykułów sponsorowanych w tytułach o zasięgu lokalnym i krajowym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń prasowych i artykułów sponsorowanych w tytułach o zasięgu lokalnym i krajowym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest zamieszczanie ogłoszeń prasowych typu: nekrologi, kondolencje, życzenia, ogłoszenia wynikające z prowadzonych postępowań administracyjnych, ogłoszenia dotyczące modernizacji ewidencji gruntów, ogłoszenia dotyczące spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami tj. ogłoszenia o przetargach, wykazy zawiadomienia, obwieszczenia, ogłoszenia dotyczące nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, ogłoszenia i inne informacje wynikające z funkcjonowania urzędu oraz zamieszczanie artykułów sponsorowanych. Publikacja ogłoszeń i artykułów sponsorowanych następować będzie w wydaniu głównym tytułu prasowego o zasięgu lokalnym lub w dodatku lokalnym do tytułu prasowego, które ukazują się w postaci drukowanej, w języku polskim, na terenie Powiatu Myszkowskiego, co najmniej raz w tygodniu i są rozpowszechniane odpłatnie. Tytuł prasowy powinien zawierać strony tematyczne o charakterze informacyjno-społeczno- gospodarczym i powinien być dostarczycielem rzetelnych informacji o ważnych wydarzeniach. Tytuł prasowy powinien posiadać nakład kierowany do sprzedaży w ilości egzemplarzy za 1 miesiąc kalendarzowy- kwiecień 2011 w wysokości minimum 15 000 egzemplarzy. Zamawiający może wpływać na miejsce oraz dzień zamieszczenia publikacji ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego na stronach redakcyjnych i ogłoszeniowych. Publikacja odbywać się będzie w wersji czarno-białej lub kolorowej (full kolor), w zależności od potrzeb Zamawiającego. Po publikacji ogłoszenia prasowego lub artykułu sponsorowanego Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu drogą elektroniczną w formacie PDF strony z gazety z zamieszczonym ogłoszeniem lub artykułem sponsorowanym. Zamawiający szacuje iż w trakcie trwania umowy nabędzie powierzchnię publikacji ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych w wersji czarno-białej w wielkości maksymalnie 9690 cm?, natomiast w wersji kolorowej w wielkości maksymalnie 964 cm?. Zamawiający określił przewidywaną, szacunkową powierzchnię publikacji ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych. Ilość ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest zamieszczanie ogłoszeń prasowych typu: nekrologi, kondolencje, życzenia, ogłoszenia wynikające z prowadzonych postępowań administracyjnych, ogłoszenia dotyczące modernizacji ewidencji gruntów, ogłoszenia dotyczące spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami tj. ogłoszenia o przetargach, wykazy zawiadomienia, obwieszczenia, ogłoszenia dotyczące nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, ogłoszenia i inne informacje wynikające z funkcjonowania urzędu oraz zamieszczanie artykułów sponsorowanych. Publikacja ogłoszeń i artykułów sponsorowanych następować będzie w wydaniu głównym tytułu prasowego o zasięgu ogólnopolskim, który ukazuje się codziennie od poniedziałku do soboty w postaci drukowanej, w języku polskim, i jest rozpowszechniany odpłatnie. Tytuł prasowy powinien zawierać strony tematyczne o charakterze informacyjno-społeczno- gospodarczym i powinien być dostarczycielem rzetelnych informacji o ważnych wydarzeniach. Tytuł prasowy powinien posiadać średni dzienny nakład kierowany do sprzedaży w miesiącu kwietniu 2011r. w ilości minimum 140 000 egzemplarzy Zamawiający może wpływać na miejsce oraz dzień zamieszczenia publikacji ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego na stronach redakcyjnych i ogłoszeniowych. Publikacja odbywać się będzie w wersji czarno-białej, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Po publikacji ogłoszenia prasowego lub artykułu sponsorowanego Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu drogą elektroniczną w formacie PDF strony z gazety z zamieszczonym ogłoszeniem lub artykułem sponsorowanym. Zamawiający szacuje iż w trakcie trwania umowy nabędzie powierzchnię publikacji ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych w wielkości maksymalnie 2191 cm?. Zamawiający określił przewidywaną, szacunkową powierzchnię publikacji ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych. Ilość ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Zadanie nr 3 Zamieszczanie w tytule prasowym ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych (wraz z ich korektą edytorską i składem) dotyczących promocji projektu Biznes otwarty dla wszystkich realizowane w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. Publikacja ogłoszeń i artykułów sponsorowanych następować będzie w wydaniu głównym tytułu prasowego o zasięgu lokalnym lub w dodatku lokalnym do tytułu prasowego, które ukazują się w postaci drukowanej, w języku polskim, na terenie Powiatu Myszkowskiego, co najmniej raz w tygodniu i są rozpowszechniane odpłatnie. Tytuł prasowy powinien zawierać strony tematyczne o charakterze informacyjno-społeczno- gospodarczym i powinien być dostarczycielem rzetelnych informacji o ważnych wydarzeniach. Tytuł prasowy powinien posiadać nakład kierowany do sprzedaży w ilości egzemplarzy za 1 miesiąc kalendarzowy- kwiecień 2011 w wysokości minimum 15 000 egzemplarzy. Ogłoszenia lub artykuły sponsorowanego będą publikowane na stronach drugiej lub trzeciej tytułu prasowego. Ogłoszenia będą publikowane w pełnym kolorze, przy czym ramka ogłoszenia będzie nie mniejsza niż 10cm x 17 cm natomiast artykuły na temat realizacji projektu będą publikowane w pełnym kolorze przy czym ramka ogłoszenia będzie nie mniejsza niż 25cm x 35 cm. W treści ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych zamieszczone będą logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flaga UE z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, zapis: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zastosuje wszelkie wymagania graficzne i kolorystyczne określone w wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (w wersji obowiązującej w dniu realizacji zamówienia). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej do dnia doręczenia faktury VAT tytuł prasowy (w formie papierowej), w którym ukazało się zlecone ogłoszenie. Zamawiający szacuje iż w trakcie trwania umowy nabędzie powierzchnię publikacji ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych w wielkości maksymalnie 4520 cm?. Zamawiający określił przewidywaną, szacunkową powierzchnię publikacji ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych. Ilość ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 2. Usługa będzie obejmować publikację ogłoszeń i artykułów sponsorowanych, w liczbie, wielkości i częstotliwości w zależności od potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie. 3. Ogłoszenia prasowe oraz artykuły sponsorowane ukazywać się będą we wskazanym przez Starostwo Powiatowego w Myszkowie terminie. 4. Emisja poszczególnych ogłoszeń prasowych lub artykułów sponsorowanych dokonywana będzie sukcesywnie na podstawie odrębnych zleceń składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem e-maila wykorzystując pakiet biurowy środowiska WINDOWS - zapis WORD. Zlecenie publikacji obejmowało będzie zawsze treść ogłoszenia prasowego lub artykułu sponsorowanego, jego wielkość, termin publikacji oraz lokalizację na wskazanych przez Zamawiającego stronach. 5. Jako jednostkę miary zlecanych ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych Zamawiający przyjął 1 cm?. 6. Treść ogłoszeń prasowych oraz artykułów sponsorowanych przygotuje i dostarczy Zamawiający, natomiast opracowanie i skład przygotuje Wykonawca w konsultacji z Zamawiającym. Treść ogłoszeń prasowych lub artykułów sponsorowanych przekazywana będzie Wykonawcy na podstawie pisemnego bieżącego zlecenia, składanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 7. Zakres zamówienia obejmuje dla każdego ogłoszenia oraz artykułu sponsorowanego jego skład według wytycznych Zamawiającego (układ treści, grafiki) i dostosowanie ich przez Wykonawcę do szaty graficznej danego dziennika. 8. Zlecenia zamieszczenia ogłoszenia lub artykułu będą przesyłane Wykonawcy z wyprzedzeniem, co najmniej 3 dni przed dniem ukazania się tytułu prasowego, w którym ma zostać opublikowane ogłoszenie lub artykuł sponsorowany. W przypadku wysłania przez Zamawiającego zlecenia po godzinie 15.00 w trakcie dnia roboczego, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić przyjęcie zlecenia do godziny 10.00 najbliższego dnia roboczego. 9. Najpóźniej następnego dnia lub pierwszego dnia roboczego po otrzymaniu zlecenia zamieszczenia ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego do godz. 10:00 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego oraz kalkulację kosztu zamieszczenia pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Zamawiającego w umowie z Wykonawcą. 10. W stosunku do przedstawionego projektu i kalkulacji Zamawiający ma prawo zgłosić uwagi lub zastrzeżenia, które Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić oraz przygotować i ponownie przedstawić projekt i kalkulację Zamawiającemu. Poprawiony projekt i kalkulacja powinny zostać przedstawione Zamawiającemu najpóźniej do godziny 15:00 w terminie 2 dni roboczych przed emisją ogłoszenia. 11. Zamieszczenie ogłoszenia w tytule prasowym następować będzie w sytuacji, gdy Zamawiający przyjął projekt ogłoszenia i kalkulację kosztów. 12. W przypadku braku możliwości realizacji zlecenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy( np. klęska żywiołowa), Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego, w terminie co najmniej 3 dni przed dniem ukazania się tytułu prasowego podając jednocześnie najbliższy możliwy termin publikacji ogłoszenia. 13. W przypadku błędów w publikacji ogłoszenia (np. niezgodność opublikowanej treści z przesłanym przez zamawiającego zamówieniem) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie usunąć we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie wady, jakie ujawnią się w dniu publikacji ogłoszenia lub artykułu przez publikację poprawnej treści ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż - dla zadania Nr 1 i zadania Nr 3 - w najbliższym lub jednym z dwóch następujących po nim przygotowywanych do druku numerów - dla zadania Nr 2 - w ciągu 7 dni od dnia ujawnienia wady. 14. Zamawiający może cofnąć zlecenie publikacji ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego, nie później niż do godziny 15.00 na dwa dni przed terminem, w którym ogłoszenie lub artykuł ma być opublikowane, bez ponoszenia skutków finansowych. 15. Cena przedstawiona w formularzu cenowym za 1 cm? publikacji ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego musi być stała w okresie trwania umowy i musi być niezależna od dnia publikacji danego ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego oraz bez względu na stronę jego publikacji. 16. Umowa zostanie zawarta na okres: - dla zadania nr 1 i zadania nr 2 do dnia 31.12.2011r. - dla zadania nr 3 do dnia 30.04.2013r. z zastrzeżeniem że wartość zrealizowanych zamówień wynikających z umowy nie może przekroczyć kwoty brutto określonej w ofercie. Po osiągnięciu powyższej wartości, umowa zostanie uznana za wykonaną. 17. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie się odbywało na podstawie faktur częściowych za zamieszczenie danego ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego wystawianych przez Wykonawcę w terminie 3 dni roboczych od dnia publikacji ogłoszenia prasowego lub artykułu sponsorowanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach