Przetargi.pl
Publikacja ogłoszeń prasowych Gminy Miejskiej Lubin

Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
  • Data zamieszczenia: 2012-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
    ul. Kilińskiego 10 10
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
    REGON: 39064753500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Publikacja ogłoszeń prasowych Gminy Miejskiej Lubin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń prasowych Gminy Miejskiej Lubin, z uwzględnieniem podziału na części tj.: ZADANIE NR 1 - w prasie posiadającej wydania regionalne i ZADANIE NR 2 w prasie o zasięgu ogólnopolskim. 2. Informacje dodatkowe dotyczące obu zadań. a)Ogłoszenia prasowe, tj.: obwieszczenia, komunikaty, przetargi, reklamy, życzenia, kondolencje i inne informacje związane z funkcjonowaniem Zamawiającego. b)Ogłoszenia prasowe Zamawiającego będą publikowane w wersji biało-czarnej lub kolorowej na stronach ogłoszeniowych w zależności od potrzeb Zamawiającego. c)Zamawiający będzie realizował zamówienie w zależności od potrzeb, poprzez zamówienia jednostkowe, z których będzie wynikać treść i forma ogłoszenia oraz termin emisji. d)Zamawiający zastrzega sobie prawo do określenia miejsca publikacji na stronach ogłoszeniowych oraz proponowaną datę emisji. e)Cena oferty dotyczy 1 cm2 powierzchni ogłoszenia. f)Cena za 1 cm2 powierzchni ogłoszenia czarno-białego lub kolorowego na wszystkich stronach ogłoszeniowych będzie stała bez zróżnicowania na dni tygodnia i stronę publikacji oraz obowiązywać będzie w całym okresie trwania umowy. g)Ogłoszenia prasowe przed ich publikacją wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego. h)Zamawiający zastrzega sobie możliwość określenia, na jakiej powierzchni w cm2 powinna zmieścić się publikacja ogłoszenia prasowego. i)Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazywania zamówienia jednostkowego faksem lub pocztą elektroniczną w formacie ( *.doc, *.rtf, *.pdf ). j)Zamawiający zastrzega sobie możliwość umieszczenia herbu miasta Lubina (ZAŁACZNIK NR 1 do umowy) bądź logo miasta Lubina (ZAŁĄCZNIK Nr 2 do umowy) w treści publikowanych ogłoszeń prasowych, co nie może zwiększać kosztu ogłoszenia. k)Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na jedno zadanie lub 2 zadania jednocześnie. l)Wykonawca każdorazowo zaproponuje miejsce publikacji ogłoszenia prasowego (branża, rubryka, podrubryka), oraz pole tekstu ogłoszenia, uwzględniając potrzeby i wskazania Zamawiającego. ł)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, dobrą jakością oraz należytą starannością. m)Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowej publikacji zlecanych ogłoszeń prasowych Zamawiającego na stronach ogłoszeniowych, z jednoczesną emisją ogłoszenia na branżowym, ogólnodostępnym serwisie internetowym bez żadnej dopłaty. n)Wykonawca zobowiązuje się do publikacji ogłoszeń prasowych Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od dnia przekazania (e-mail lub fax.) ich treści do publikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach