Przetargi.pl
Publikacja ogłoszeń prasowych Gminy Miejskiej Lubin

Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
  • Data zamieszczenia: 2011-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
    ul. Kilińskiego 10 10
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
    REGON: 39064753500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Publikacja ogłoszeń prasowych Gminy Miejskiej Lubin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń prasowych Gminy Miejskiej Lubin w gazecie codziennej oraz tygodniku o zasięgu ogólnopolskim na następujących zasadach: a) Gazeta ukazuje się na terenie całej Polski od poniedziałku do soboty włącznie, o średnim nakładzie jednorazowym nie mniejszym niż 170 000 egzemplarzy, z wyłączeniem tabloidów. b) Tygodnik ukazuje się na terenie całej Polski, raz w tygodniu, o średnim nakładzie jednorazowym nie mniejszym niż 170 000 egzemplarzy. c) Szacowana łączna powierzchnia ogłoszeń wynosi 1 300cm2 w okresie trwania umowy. d) Publikacja ogłoszeń prasowych, tj.: komunikatów i innych informacji związanych z funkcjonowaniem Zamawiającego. e) Ogłoszenia prasowe Zamawiającego będą publikowane w wersji kolorowej lub biało-czarnej, na stronach ogłoszeniowych gazety i tygodnika w zależności od potrzeb Zamawiającego, z wyłączeniem stron o charakterze rozrywkowym lub sportowym. f) Zamawiający będzie realizował zamówienie w zależności od potrzeb, poprzez zamówienia jednostkowe, z których będzie wynikać treść i format ogłoszenia oraz termin emisji. g) Cena za 1cm2 powierzchni ogłoszenia na stronie ogłoszeniowej gazety i tygodnika będzie stała i obowiązywała w całym okresie trwania umowy. h) Wykonawca każdorazowo zaproponuje miejsce publikacji ogłoszenia ( branża, rubryka, podrubryka), oraz pole tekstu ogłoszenia, uwzględniając potrzeby i wskazania Zamawiającego. i) Ogłoszenia przed publikacją wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego. j) Zamawiający zastrzega sobie możliwość określenia, na jakiej powierzchni w cm2 powinna zmieścić się publikacja. k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazywania zamówienia jednostkowego faksem lub pocztą elektroniczną w formacie ( *.doc,.* .rtf, *.pdf ). l) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami i normami, dobrą jakością oraz należytą starannością. ł) Każdorazowej publikacji ogłoszeń prasowych Zamawiającego na stronach ogłoszeniowych w gazecie i tygodniku z wyłączeniem stron o charakterze sportowym lub rozrywkowym. m) Na każdej stronie gazetowej z ogłoszeniami Zamawiającego w nagłówku winien znajdować się herb miasta Lubina ( Załącznik Nr 1 do umowy ), według wskazań Zamawiającego. n) Publikacji ogłoszeń Zamawiającego w gazecie w terminie do 3 dni roboczych od dnia przekazania ( e-mail lub fax ) ich treści do publikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach