Przetargi.pl
Publikacja artykułów prasowych i internetowych w ramach promocji projektu pod tytułem: Projekty planów ochrony obszarów Natura 2000 w rejonie Zatoki Gdańskiej i Zalewu Wiślanego

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2013-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Publikacja artykułów prasowych i internetowych w ramach promocji projektu pod tytułem: Projekty planów ochrony obszarów Natura 2000 w rejonie Zatoki Gdańskiej i Zalewu Wiślanego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest publikacja artykułów sponsorowanych oraz sprawozdawczość z realizacji Zamówienia: 1) 7 artykułów prasowych, w tym: - 6 artykułów w prasie lokalnej (4 informujące o rozpoczęciu konsultacji społecznych w/w projektu i 2 po opracowaniu projektów planów ochrony obszarów Natura 2000 w rejonie Zatoki Gdańskiej i Zalewu Wiślanego) - 1 artykuł w prasie ogólnopolskiej (informujący o opracowaniu projektów planów ochrony obszarów Natura 2000 w rejonie Zatoki Gdańskiej i Zalewu Wiślanego - na zakończenie projektu) 2) 3 artykuły na stronach internetowych, 2 przed rozpoczęciem konsultacji społecznych w/w projektu i 1 na jego zakończenie. Format artykułu prasowego musi być nie mniejszy niż 140 mm (w poziomie) x 200 mm (w pionie) w takim rozumieniu, że całkowita powierzchnia ogłoszenia nie może być mniejsza niż wynikająca z podanych wymiarów, a ostateczne proporcje boków ogłoszenia mogą być dostosowane do indywidualnych wymogów wydawców gazet; reklama kolorowa (4 kolory CMYK). Miejsce umieszczenia artykułu: grzbiet główny, strona prawa (lub okładka), strona redakcyjna. Internetowy artykuł sponsorowany o wielkości gwarantującej czytelne wyświetlenie następujących elementów: logotyp Zamawiającego, flaga UE, hasło reklamowe złożone z 90 znaków ze spacjami; całkowita liczba znaków 2 200. Wykonawca musi podpiąć moduł pod stronę internetową Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w części III SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, o której mowa w 91a ust.1 u.p.z.p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 790000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach