Przetargi.pl
PSP 8 - Budowa Placu Zabaw (filia)

Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 306 006 , fax. 585 306 111
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
    ul. Gdańska 6
    83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 585 306 006, fax. 585 306 111
    REGON: 52524000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PSP 8 - Budowa Placu Zabaw (filia)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj polegającego na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy przedszkolu PSP 8, na terenie działki nr 161/1, obręb 23, przy ulicy Henryka Sienkiewicza 19 w Starogardzie Gdańskim. Zakres realizacji obejmuje: a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, umożliwiające realizację „pod klucz” inwestycji polegającej na budowie placu zabaw dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat przy zespole przedszkolnym PSP 8, na terenie dz. nr 161/1 obręb ewid 23 w Starogardzie Gdańskim, zawierające wszystkie niezbędne do wykonania zadania opracowania branżowe, uzgodnienia i decyzje; Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmuje: wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu, która po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podstawą do sporządzenia dokumentacji projektowej; przygotowanie wniosku do zgłoszenia robót / decyzji o pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót w imieniu i na rzecz Zamawiającego; specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów – jeśli zachodzi taka konieczność; dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.), a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej; Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji; dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej w 5 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w plikach edytowalnych (.dwg, .dxf, .ath itp. oraz .pdf całej dokumentacji) na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i ich edycję; sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji; przedłożenie opracowanej dokumentacji projektowej Zamawiającemu do zatwierdzenia jej ostatecznej wersji; opracowanie kosztorysu inwestorskiego oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST); konieczna wizja lokalna w terenie przed przystąpieniem do prac projektowych. b) Na etapie realizacji robót budowlanych należy wykonać: prace rozbiórkowe: nawierzchni asfaltowej, ogrodzenia z elementów stalowych i siatki, istniejących urządzeń zabawowych, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki; dostawa i montaż urządzeń placu zabaw dla dzieci na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; wykonanie podłoża bezpiecznego pod urządzenia placu zabaw; dostawa i montaż 1 szt. kamery na budynku przedszkola; wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń; wykonanie dokumentacji powykonawczej; całość powinna posiadać regulamin określający zasady użytkowania placu zabaw oraz zawierający informację o położeniu najbliższego telefonu, numerach telefonów alarmowych oraz informację o zarządcy lub właścicielu terenu i telefonach kontaktowych w celu powiadomienia o awarii lub zniszczeniu; Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do zamontowania urządzeń zgodnie z ich instrukcją montażu; wywóz i utylizacja materiałów zgodnie z ustawą o odpadach; przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r - Prawo budowlane; c) Parametry określające wielkość obiektu i zakres robót – założenia do projektowania: łączna powierzchnia terenu do zagospodarowania wynosi ok. 800 m2; plac zabaw dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat, usytuowany na terenie działki przedszkolnej; zespół urządzeń przewidziany do korzystania przez dzieci, których łączna ilość w przedszkolu wynosi około 175 osób; nawierzchnia placu zabaw bezpieczna, piasek płukany frakcji 0,2 – 2 mm; zestawy wielofunkcyjne dla 3-latków i dla 6-latków; wyszczególnienie urządzeń zawarte jest w załączniku nr 1 do SIWZ – w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU); ewentualne użycie w PFU nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych. Takie nazwy należy odczytywać jako nazwy przykładowe. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem „lub równoważne”. Wykonawca może zastosować rozwiązania zamienne zaakceptowane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach