Przetargi.pl
Przywrócenie do właściwego stanu technicznego istniejących dróg na działkach nr 329 i 327 w m. Targowa Górka gm. Nekla

Gmina Nekla ogłasza przetarg

  • Adres: 62-330 Nekla, ul. Dworcowa 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4386011 , fax. 061 4386490
  • Data zamieszczenia: 2014-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nekla
    ul. Dworcowa 10 10
    62-330 Nekla, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4386011, fax. 061 4386490
    REGON: 00053869100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nekla.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przywrócenie do właściwego stanu technicznego istniejących dróg na działkach nr 329 i 327 w m. Targowa Górka gm. Nekla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni polegający na przywróceniu do właściwego stanu technicznego istniejących dróg na działkach nr 329 i 327 w m. Targowa Górka, gm. Nekla. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a. na I odcinku drogi (działka 329) wykonanie jezdni o szerokości od 4,00 do 5,00 m o nawierzchni tłuczniowej o grubości 20 cm i warstwy odsączającej z piasku o grubości 10 cm. b. na II odcinku drogi (działka 327) długości 174,0 m wykonanie jezdni o szerokości 3,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego dwuwarstwowej (warstwa ścieralna gr. 3 cm, warstwa wyrównawcza śr. gr. 4 cm). Nawierzchnia w krawężniku betonowym wtopionym 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem. c. na III odcinku (działka 327) długości 42,0 m wykonanie jezdni o szerokości od 5,00 do 9,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego dwuwarstwowej (warstwa ścieralna gr. 3 cm, warstwa wyrównawcza śr. gr. 4 cm). Nawierzchnia w krawężniku betonowym wtopionym 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem. d. wykonanie inwentaryzacji geodezyjno-powykonawczej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a. Dokumentacją projektową (załącznik nr 1 do siwz) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 2 do siwz). b. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 4. Wykonawca robót odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne roboty nie ujęte w dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia. 5. Przedmiar robót i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik 8 do siwz stanowi jedynie podstawę informacyjną. 6. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu planowanej budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. UWAGA: a) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. b) Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Ilekroć w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub w SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu - na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Kostrzynie o/ Nekla Nr 58 9075 0009 1100 0101 0012 1370 z dopiskiem przywrócenie stanu dróg w Targowej Górce b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie oferenta. 8. Zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nekla.nowoczesnagmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach