Gmina Koźminek ogłasza przetarg
- Adres: 62-840 Koźminek, ul. Kościuszki 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7637085 , fax. 062 7637207
- Data zamieszczenia: 2012-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
ul. Kościuszki 7 7
62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie
tel. 062 7637085, fax. 062 7637207
REGON: 25085541700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYSZŁOŚĆ W NASZYCH RĘKACH ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH,WYPOSAŻENIA I SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO DLA SZKÓŁ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PRZYSZŁOŚĆ W NASZYCH RĘKACH.PROJEKT REALIZOWANY BĘDZIE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET IX.ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH .DZIAŁANIA 9.1WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH ŚWIADCZONYCH W SYSTEMIE OŚWIATY.PODDZIAŁANIA 9.1.2 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ ZMNIEJSZANIE RÓŻNIC W JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zwana dalej Zamawiającym zaprasza Wykonawców do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Koźminek w ramach projektu Przyszłość w naszych rękach zakup pomocy dydaktycznych , wyposarzenia i sprzętu elektronicznego. Dla szkół w ramach projektu systemowego przyszłość w naszych rękach projekt realizowany będzie w ramach programu Operacyjnego kapitał ludzki priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencje w regionie. Działania 9.1 wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty .Poddziałanie 9.1.2 wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z dostawą pomocy dydaktycznych i sprzętu: Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznej technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych; Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty oraz 24 miesiące na sprzęt elektroniczny licząc od daty odbioru tego sprzętu, na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach dla danej szkoły/szkół według załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego (faksem, telefonicznie lub pisemnie) o terminie dostawy co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w uzgodnionym z Zamawiającym dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne, sprzęt do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy szkoły. Miejscem dostawy będą siedziby szkół: - Szkoła odstawowa w Koźminku - Szkoła Podstawowa Nowym Nakwasinie - Szkoła Podstawowa Moskurni Odbioru przedmiotu umowy i podpisania protokołu końcowego odbioru dokona w imieniu Zamawiającego upoważniony przez Wójta Pracownik/Dyrektor szkoły Protokoły odbioru podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy i właściwego Dyrektora szkoły lub upoważnionego pracownika będą podstawą do wystawienia faktury. Termin płatności faktur ustala się przynajmniej na 21 dni od daty otrzymania ich przez Zamawiającego Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Oferty równoważne: Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Zamawiający dopuści do stosowania tylko pomoce edukacyjne i sprzęt elektroniczny o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ewentualne znaki towarowe i nazwy produktów służą jedynie określeniu parametrów produktu, w każdym takim przypadku dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa symulatora endoskopowego do nauki bronchoskopii i EBUSa
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gminy Przygodzice
Dodano: 2015-10-30 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych, wyposażenia kuchni, pralni , mebli, sprzętu agd, laptopa , aparatu fotograficznego, radia z odtwarzaczem CD w związku z wyposażeniem budowanego żłobka
Dodano: 2015-10-09 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Ceków-Kolonia - dostosowanie oraz wyposażenie
Dodano: 2015-08-27 - Wyposażenie ośrodka doskonalenia personelu medycznego w symulatory pacjenta wraz z osprzętem
Dodano: 2015-08-07 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w Gminie Brzeziny
Dodano: 2015-07-09 - Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Dodano: 2015-07-03 - Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w Ostrowitem i Giewartowie do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Dodano: 2015-04-30 - W naszym przedszkolu zabawa na sto dwa, hura!
Dodano: 2015-04-10 - Przedszkole marzeń szansą na lepszy start dzieci z Gminy Chodzież
Dodano: 2015-03-30