Przetargi.pl
Przystosowanie, wyposażenie i adaptacja obiektów do realizacji projektu „Aktywny Senior w Kołudzie Wielkiej"

Gmina Janikowo ogłasza przetarg

  • Adres: 88-160 Janikowo, ul. Przemysłowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 35 144 11 , fax. 52 35 13 519
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janikowo
    ul. Przemysłowa 6
    88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 35 144 11, fax. 52 35 13 519
    REGON: 09235076000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie, wyposażenie i adaptacja obiektów do realizacji projektu „Aktywny Senior w Kołudzie Wielkiej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : „Przystosowanie, wyposażenie i adaptacja obiektów do realizacji projektu „Aktywny Senior w Kołudzie Wielkiej" w zakresie: 1.Budynek W chwili obecnej budynek stanowi zaplecze magazynowe oraz prowizoryczną szatnie dla obsługi boiska sportowego. W ramach projektu planuje się zlokalizowanie w nim Sali zajęć oraz zaplecza szatniowego dla potrzeb zajęć dla osób starszych. W budynku wydzielono: - salę wielofunkcyjną - pokój dla animatorów z kącikiem kawowym - zespół szatni i umywalni dla kobiet i mężczyzn - wc ogólnodostępne, przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - magazyny Przedmiotowy obiekt przewidziano do adaptacji na potrzeby rekreacji i dla rozwoju aktywności osób starszych, zagrożonych wykluczeniem społecznym mieszkańców Kołudy Wielkiej i Gminy Janikowo. Projekt promuje tradycje kujawskie oraz ma za zadanie pokazać seniorom zdrowy tryb życia i możliwość prowadzenia rekreacji ruchowej w zakresie: - zajęć animacyjnych - zajęć sportowych prowadzonych pod opieką wykwalifikowanego trenera. - wydarzeń realizowanych w ramach projektu: ekologiczny i zdrowego żywienia z elementami sprawnościowymi, patriotyczny i kultywujący lokalną tradycję i tożsamość oraz – integracyjny - warsztatów z psychologiem - rekreacji indywidualnej 2. Zagospodarowanie terenu W ramach projektu planuje się zagospodarowanie części przyległego do budynku terenu do potrzeb realizacji projektu „Aktywny Senior” w zakresie: - Montażu sprzętu rehabilitacyjnego – siłowni zewnętrznej, na podłożu bezpiecznym - urządzenia placu ze stołami i ławkami do zajęć animacyjnych na świeżym powietrzu - przygotowanie placu rekreacyjnego do zajęć ruchowych na nawierzchni piaskowej (np. bule) i trawiastej (aerobik, joga) W ramach projektu planuje się wytyczenie na istniejącym placu utwardzonym miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych - przygotowania terenu pod trybunę mobilną. 3. Wyposażenie wg zestawienia w projekcie 1. Pomieszczeń budynku 2. Terenów zewnętrznych 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót ( element pomocniczy ) oraz specyfikacji technicznej, stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ – Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 7 , Przedmiar robót– Załącznik nr 8, Specyfikacja techniczna– Załącznik nr 9 1.3 Jeżeli w którymkolwiek z dokumentów wymienionych w pkt 1.2) użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.4 Projekt realizowany w ramach RPO WK-P z e środków EFRR na lata 2014-2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego- Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Tabela elementów scalonych – Załącznik nr 1a do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów wraz z właściwym wypisem z rejestru. 4) Dokument o którym mowa w pkt. V3 ppkt.2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 5) Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- Załącznik nr 5 6) Wzór umowy – Załącznik nr 6 parafowany przez Wykonawcę 7) Kosztorysy ofertowe (w dowolnej formie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach