Gmina Cieszanów ogłasza przetarg
- Adres: 37-611 Cieszanów, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6311076 , fax. 016 6311440
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cieszanów
ul. Rynek 1 1
37-611 Cieszanów, woj. podkarpackie
tel. 016 6311076, fax. 016 6311440
REGON: 65090068300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ceszanow.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przystosowanie Wiejskiego Domu Kultury w Dachnowie do pełnienia współczesnych funkcji I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: 1. Robót rozbiórkowych 2. Robót murarskich i tynkarskich 3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 4. Podłoża i posadzki 5. Docieplenie budynku, 6. Roboty sanitarne 7. Centralne ogrzewanie 8. Instalacja elektryczna 9. Kanalizacja - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.( koncesje, pozwolenia) b. Posiadają niezbędny sprzęt do wykonania zamówienia. c. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. d. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania robót odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, na kwotę co najmniej 600 000 zł jedno zadanie . 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-b niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ustanowienie pełnomocnika (Lidera ) konsorcjum wymaga formy pisemnej oraz opłaty skarbowej Zgodnie bowiem z art. 1 ust. 1 pkt 2 li. a) ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2000 r. Nr 86, poz. 960 ze zm.) opłacie skarbowej podlegają dokumenty stwierdzające ustanowienie pełnomocnictwa oraz ich odpisy (wypisy). 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. c) Wypełniony druk Oferty stanowiący załącznik nr 1 d) Wypełniony kosztorys ofertowy ściśle z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 6 do oferty. e) Wykaz podwykonawców- stanowiący załącznik nr 3 f) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie stanowiący załącznik nr 4 g) Zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną druk umowy - załącznik nr 5 do oferty. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a i b ; niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę reprezentującą wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cieszanow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Krośnieńska Biblioteka Publiczna przy ul. Wojska Polskiego 41 w Krośnie - montaż windy
Dodano: 2016-07-01 - Przebudowa usługowego budynku wielofunkcyjnego w Brzostku
Dodano: 2014-03-14 - Przebudowa dachu budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Dębicy
Dodano: 2013-07-01 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzyżów
Dodano: 2013-06-18 - Przebudowa i termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego przy ul. Sienkiewicza 1 w Dębicy
Dodano: 2013-06-06 - Remont dachu wraz z robotami towarzyszącymi i osuszeniem części pomieszczeń piwnicznych budynku internatu przy ul. Sienkiewicza 1 w Dębicy.
Dodano: 2013-05-23 - REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z ROZBUDOWĄ I REMONTEM ISTNIEJĄCEJ KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY STARY DZIKÓW - ETAP I : REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY
Dodano: 2013-05-17 - Przebudowa instalacji wewnętrznych sanitarnych i kotłowni gazowej w budynku przedszkola w Rymanowie Zdroju
Dodano: 2013-05-16 - REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z ROZBUDOWĄ I REMONTEM ISTNIEJĄCEJ KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY STARY DZIKÓW - ETAP I : REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY
Dodano: 2013-04-12 - Rozbudowa i przebudowa budynku szatni sportowej przy stadionie sportowym w Knapach.
Dodano: 2013-03-18