Przetargi.pl
Przystosowanie pomieszczeń po byłej kuchni dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Endokrynologii - roboty budowlano- instalacyjne wraz z wyposażeniem stałym

Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-202 Kraków, ul. Prądnicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 25 78 291 , fax. 012 25 78 292, 2578229
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
    ul. Prądnicka
    31-202 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 25 78 291, fax. 012 25 78 292, 2578229
    REGON: 35720766400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie pomieszczeń po byłej kuchni dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Endokrynologii - roboty budowlano- instalacyjne wraz z wyposażeniem stałym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotowego zamówienia do realizacji przeznaczono obszar objęty dokumentacją projektową (w załączeniu) z wyłączeniem części dotyczącej Izolatki na Oddziale Dziecięcym, która została już wykonana w ramach przystosowania pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Dziecięcego w latach 2018-2019. Łączna powierzchnia użytkowa przeznaczona do przebudowy wynosi: 756,20 m2, a kubatura ok. 3 610 m3. Przebudowa prowadzona będzie na poziomie IV piętra Budynku Głównego Szpitala oraz przylegającej bocznej klatce schodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie: a) Budowlanym: rozbiórki, wyburzenia, roboty konstrukcyjne, wymiana stropu i dachu ponad IV piętrem, wykonanie nowych otworów drzwiowych, uzupełnienie istniejących tynków wewnętrznych, wykonanie nowych ścianek działowych, malowanie ścian i sufitów, montaż drzwi aluminiowych w tym o odporności ogniowej, wymiana drzwi windowych na drzwi ppoż., położenie nowej wykładziny PCV, położenie płytek ceramicznych na ścianach i podłogach, montaż zabezpieczeń ściennych, wykonanie nowych sufitów podwieszonych; b) Sanitarnym: inst. c.o., wod.-kan., gazów medycznych (wraz z montażem przyłóżkowych paneli gazów medycznych), wentylacji mechanicznej i miejscowej klimatyzacji; c) Elektrycznym: inst. oświetlenia ogólnego, miejscowego, ewakuacyjnego, awaryjnego, inst. gniazd wtyczkowych, inst. ochrony przeciwporażeniowej, inst. połączeń wyrównawczych, inst. ochrony przeciwprzepięciowej, inst. niskoprądowe w tym: inst. sieci strukturalnej, inst. Przeciwpożarowej (DSO, SAP), kontroli dostępu, przyzywowej, telefonicznej, CCTV; d) Technologicznym: w zakresie wyposażenia stałego - wykonanie i montaż konsoli pielęgniarskiej, mebli w stałej zabudowie, montaż rolet okiennych, odbojnic i zabezpieczeń ściennych kątowych, montaż przyłóżkowych paneli gazów medycznych, montaż parawanów szynowych systemowych i innych na stałe zabudowanych części wyposażenia. Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dokładnie określa dokumentacja projektowa wraz z STWiOR i specyfikacje dotyczące wyposażenia stałego. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do skalkulowania ceny oferty. Załącznik nr 1 stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zawiera: 1. OPIS TECHNICZNY + UZUPEŁNIENIA I DOPRECYZOWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ; 2. SZKIC PRZEDSTAWIAJĄCY ZAKRES OBJĘTY ZAMÓWIENIEM; 3. POZWOLENIE NA BUDOWĘ – kopia; 4. PB - PROJEKT BUDOWLANY WIELOBRANŻOWY; 5. EKSPERTYZA PPOŻ. WRAZ Z POSTANOWIENIAMI – kopie; 6. PW - ARCHITEKTURA; 7. PW – KONSTRUKCJA; 8. PW – TECHNOLOGIA; 9. PW - INST. SANITARNE; 10. PW - INST. ELEKTRYCZNE I SŁABOPRĄDOWE; 11. STWiOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza: -stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; -załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz ofertowy (wypełniony i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy); -zobowiązanie podmiotu trzeciego sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 8 do SIWZ - jeżeli dotyczy; -kalkulację ceny ryczałtowej sporządzoną metodą uproszczoną; -załącznik nr 7 do SIWZ - Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym – jeżeli dotyczy. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp zawierająca: określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT; jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt. a) wskazanie nazwy (rodzaj) towaru/ usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podanie ich wartości bez kwoty podatku VAT. Uwaga: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty wypełnionego i podpisanego załącznika nr 7 do SIWZ jest równoznaczny ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach