Przetargi.pl
Przystosowanie pomieszczeń biurowych z przeznaczeniem dla Powiatowego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2826154, 509379876 , fax. 542 826 154
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim
    ul. Sikorskiego 3
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2826154, 509379876, fax. 542 826 154
    REGON: 91087026000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie pomieszczeń biurowych z przeznaczeniem dla Powiatowego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Przystosowanie pomieszczeń biurowych z przeznaczeniem dla Powiatowego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności 1)Celem realizacji zamówienia jest zapewnienie prawidłowej obsługi osób korzystających z usług Powiatowego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności. 2)Budynek Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim, w którym wykonywane będą roboty budowlane zlokalizowany jest na działce nr 90/3 karta mapy 28 położonej w miejscowości Aleksandrów Kujawski przy ul. Sikorskiego 3. Działka stanowi własność Powiatu Aleksandrowskiego. Budynek oddany jest w trwały zarząd Kierownikowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: a)wykonanie robót rozbiórkowych, b)wykonanie ścianek działowych wydzielających pomieszczenia biurowe i pomieszczenia pomocnicze, c)osadzenie umywalki i zlewu oraz grzejników, d)wykonanie instalacji elektrycznej i informatycznej w wydzielonych pomieszczeniach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, informacja BIOZ stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ umożliwiająca Wykonawcom wyliczenie ceny za prace stanowiące przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace danego rodzaju w takiej ilości w jakiej to okaże się rzeczywiście koniczne, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 2.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1)do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; 2)zapewnienia Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w ograniczonym zakresie; 3)zabezpieczenia terenu, na którym odbywać się będą roboty budowalne w okresie trwania realizacji robót, aż do ich zakończenia i ostatecznego odbioru; 4)znania i stosowania w czasie prowadzenia robót budowalnych wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego w okresie trwania i wykańczania robót; 5)usunięcia wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych robót; 6)odpowiedzialności za jakość wykonania robót oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową ( projekt architektoniczno- konstrukcyjny, przedmiar robót, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), obowiązującymi przepisami i normami; 7)przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej; 8)przedstawienia Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie materiałów, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, itp.); 9)zapewnienia wszelkich materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania zadań określonych w zamówieniu oraz transportu wszelkich materiałów i narzędzi do miejsca prowadzonych robót budowalnych związanych z przedmiotem zamówienia; 10)zapewnienia wywozu wszelkich odpadów, które powstaną przy robotach budowlanych, a także do posprzątania budynku po zakończonych robotach; 11)przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram robót, który zostanie uzgodniony z Zamawiającym i będzie stanowił załącznik do umowy; 12)współpracy z Zamawiającym w trakcie realizacji robót. 3.Zastosowanie w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych towarów nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W konsekwencji parametry oferowanych towarów/ produktów nie mogą być gorsze od parametrów opisanych przez Zamawiającego. Ocena spełniania czy dany towar/ produkt spełnia wymagania nastąpi poprzez odniesienie do parametrów produktu referencyjnego. Za kluczowe parametry referencyjne należy uznać te, które zostały wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności obciąża Wykonawcę, który w treści składanej oferty zobowiązany jest do udowodnienia w treści składanej oferty, że oferuje towar/produkt równoważny do opisanego w treści SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- jeżeli dotyczy, formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 SIWZ, pełnomocnictwo do oferty- jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach