Przetargi.pl
Przystosowanie obiektu użyteczności publicznej do funkcji Klubu Seniora w budynku zlokalizowanym na działce nr ew. 499 w miejscowości Rudnik, gmina Wólka.

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200 , fax. +48(81) 7465001
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, fax. +48(81) 7465001
    REGON: 43102015000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie obiektu użyteczności publicznej do funkcji Klubu Seniora w budynku zlokalizowanym na działce nr ew. 499 w miejscowości Rudnik, gmina Wólka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    31. Przedmiotem zamówienia jest: Zmiana sposobu użytkowania parteru budynku użyteczności publicznej do funkcji Klubu Seniora w budynku zlokalizowanym na działce nr ew. 499 w miejscowości Rudnik, gmina Wólka. Część mieszkalna zlokalizowana na piętrze budynku – bez zmian, poza zakresem opracowania. Zakres prac obejmuje parter budynku. Powierzchnia użytkowa parteru wynosi: 139,79 m2, powierzchnia użytkowa pomieszczeń objętych zmianą sposobu użytkowania budynku wynosi: 131,69 m2. Przewidziane użytkowanie budynku po planowanej zmianie sposobu użytkowania to obiekt użyteczności publicznej przeznaczony na Klub Seniora. Obiekt będzie miejscem spotkań osób starszych, w którym będą organizowane różne formy aktywności seniorów jak warsztaty, spotkania czy różnego rodzaju zajęcia. Miejsce to będzie sprzyjać aktywizacji i integracji seniorów, tworzeniu nowych więzi społecznych czy poprawieniu kondycji psychofizycznej za sprawą oferowanych zajęć. W ramach programu użytkowego w pomieszczeniach parteru przewidziano: świetlicę, salę zajęciową z 15 stanowiskami komputerowymi, salę zajęciową do ćwiczeń i warsztatów, jadalnię z zapleczem kuchennym oraz niezbędne zaplecze sanitarne (toalety w tym także toaletę z możliwością korzystania przez osoby niepełnosprawne). Do budynku doprojektowany został podjazd dla osób niepełnosprawnych. Na terenie działki zapewniono także 3 miejsca dla użytkowników Klubu Seniora, w tym jedno miejsce dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Po zmianie sposobu użytkowania parter budynek będzie składał się z następujących pomieszczeń: PARTER NR POM. NAZWA POW. UŻYTKOWA 1. Wiatrołap 2,45 m² 2. Sala zajęciowa 22,74 m² 3. Jadalnia+aneks kuchenny 23,39 m² 4. Świetlica 31,28 m² 5. Wc D/N 5,31 m² 6. Wc M 1,81 m² 7. Przedsionek Wc 1,55 m² 8. Kotłownia 5,53 m² 9. Przedsionek 8,13 m² 10. Sala zajęciowa 22,76 m² Zakres prac obejmuje między innymi branże budowlaną, sanitarną i elektryczną. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia ewentualnego wykazu zmian gruntowych. Ewentualny nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie. 3.3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert). 3.4. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze. 3.5. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne." W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia przypadkowo wystąpiły określenia zawierające w nazwie znaki towarowe lub pochodzenie od konkretnych producentów, to są one tylko przykładami i w każdym takim przypadku Wykonawca, może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) innych producentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach