Przetargi.pl
Przystosowanie budynku szkoły w Kaliskach do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu PFRON

Gmina Kaliska ogłasza przetarg

  • Adres: 83-260 Kaliska, ul. Nowowiejska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 889 201 , fax. 585 889 206
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaliska
    ul. Nowowiejska 2
    83-260 Kaliska, woj. pomorskie
    tel. 585 889 201, fax. 585 889 206
    REGON: 19167569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie budynku szkoły w Kaliskach do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu PFRON
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynku szkoły w Kaliskach do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu PFRON. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.2.1. podesty i pochylnie dla niepełnosprawnych na zewnątrz budynku: • modernizacja betonowych podestów i schodów do budynku (rozbiórka i budowa nowych) wraz z budową 3 szt. pochylni dla niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki betonowej (o kolorystyce podobnej do zastosowanej), • dostawa i montaż barierek (poręczy) ze stali nierdzewnej, 3.2.2. platforma przyschodowa dla osób niepełnosprawnych w zakresie dotyczącym: • przygotowania instalacji elektrycznej umożliwiającej podłączenie platformy, 3.2.3. dostawa i wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych (o kolorze brązowym – takie jak przy wejściu A) – wejście F (jednoskrzydłowe 2 szt.) i H (dwuskrzydłowe 1 szt.) na aluminiowe. 3.3. Całość prac należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym. 3.4. Wszystkie roboty budowlane będą miały miejsce na terenie Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach, ul. Długa 53, 83-260 Kaliska. 3.5. Zakres zamówienia obejmuje także obsługę gwarancyjną i serwisową wymienionych opraw oświetlenia. 3.6. Roboty remontowe muszą być prowadzone w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie szkoły – roboty najbardziej uciążliwe (montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, naprawa ścian i podłóg) muszą zostać wykonane w okresach braku zajęć szkolnych (weekendy, godziny popołudniowe – uzgodnione z dyrekcją placówki). 3.7. Minimalna wymagana gwarancja to 36 miesięcy. 3.8. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, warunkami technicznymi, Prawem ochrony środowiska, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia. 3.9. Prace budowlane powinny obejmować w szczególności: 3.9.1. przygotowanie stanowisk pracy służących realizacji inwestycji, 3.9.2. przeprowadzenie prac remontowo-budowlanych, 3.9.3. po zakończeniu prac modernizacyjnych uporządkowanie terenu prac budowlanych z doprowadzeniem do stanu możliwego do eksploatacji. 3.10. Zamawiający zastrzega sobie konieczność informowania przez Wykonawcę o przebiegu prac. 3.11. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną na obiekcie objętym modernizacją. 3.12. Termin wspomnianej w pkt 3.11 wizji lokalnej ustali Zamawiający na wniosek zainteresowanego Wykonawcy. 3.13. W okresie trwania robót Wykonawca będzie: • utrzymywał teren robót w należytym porządku; • wykonywał prace powodujące nadmierny hałas i zanieczyszczenia poza godzinami użytkowania obiektu; • wydzielał strefy bezpieczeństwa wokół pomieszczeń i miejsc objętych etapem realizacji robót, w których osoby niepożądane nie będą mogły się poruszać; • usuwał w sposób prawidłowy odpady - Wykonawcę uznaje się za wytwórcę odpadów powstałych w trakcie realizacji robót. Usunięcie odpadów, ich wykorzystanie lub unieszkodliwianie są obowiązkiem Wykonawcy z zastrzeżeniem, że wskazane przez Zamawiającego – właściciela obiektu materiały i urządzenia Wykonawca pozostawi Zamawiającemu do jego dyspozycji. Zamawiający zastrzega sobie, że z tytułu unieszkodliwiania odpadów nie będzie ponosił żadnych kosztów, w tym z tytułu opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska. 3.14. Po przeprowadzeniu rozbiórek demontażu Wykonawca ma obowiązek: • gromadzenia powstających odpadów w sposób selektywny w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu; • zapewnienia właściwego postępowania w czasie rozbiórki z odpadami niebezpiecznymi i gromadzenia ich w sposób zapewniający ochronę środowiska; • przekazania odpadów niebezpiecznych podmiotowi uprawnionemu do prowadzenia działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych; • zagospodarowania wszystkich odpadów powstających w fazie wymiany instalacji; • Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej; • materiały łatwopalne (jeżeli takie wystąpią) składowane winny być w sposób zgodny z przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich; • Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo działań personelu Wykonawcy; • podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy; • Wykonawca będzie odpowiadał za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia wykorzystywane do realizacji zadania od daty rozpoczęcia robót do daty ich odebrania przez Zamawiającego; • po zakończeniu i wykonywaniu robót i przed końcowym odbiorem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt uporządkować teren budowy. 3.15. Przy odbiorze inwestycji Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą oraz dokumentację zamontowanej platformy przychodowej, celem dokonania jej rejestracji w UDT przez Zamawiającego. 3.17. Szczegółowy zakres robót opisany jest w obmiarze robót stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu oraz montażu platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia i godziny (czasu lokalnego) składania ofert, tj. do dnia 04.06.2018 r. (do godz. 12:00) w wysokości 3 000 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). 15.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110). 15.3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: „Przystosowanie budynku szkoły w Kaliskach do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu PFRON” na następujące konto: Bank Spółdzielczy Skórcz o/Zblewo, nr 51 8342 0009 4000 0127 2000 0005 (ksero przelewu należy dołączyć do oferty) 15.4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 15.5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 15.6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 15.4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.10. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W tym celu Wykonawcy winni potwierdzić i udokumentować, że: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Integralną częścią specyfikacji są następujące załączniki: a) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy b) Załącznik nr 2 – Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. c) Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do jego wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp. d) Załącznik nr 4 – Wykaz wykonanych usług. e) Załącznik nr 5 – Wykaz urządzeń równoważnych. f) Załącznik nr 6 – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, kierowców przeznaczonych do realizacji zamówienia. g) Załącznik nr 7 – Wykaz Podwykonawców, którym Wykonawca zamierza zlecić wykonanie zamówienia. h) Załącznik nr 8 – Wzór umowy. i) Załącznik nr 9 - Dokumentacja projektowa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach