Przetargi.pl
Przyrodniczo-rekreacyjne zagospodarowanie zbiorników wodnych przy ul. Św. Jana na działce nr 904, 905, 921/5, 1095, 1210 w Żabnie – dokończenie

Gmina Żabno ogłasza przetarg

  • Adres: 33-240 Żabno, Ul. Władysława Jagiełły 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabno
    Ul. Władysława Jagiełły 1
    33-240 Żabno, woj. małopolskie
    REGON: 000529137
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyrodniczo-rekreacyjne zagospodarowanie zbiorników wodnych przy ul. Św. Jana na działce nr 904, 905, 921/5, 1095, 1210 w Żabnie – dokończenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2) Przedmiotem zamówienia dokończenie realizacji zadania pn. „Przyrodniczo-rekreacyjne zagospodarowanie zbiorników wodnych przy ul. Św. Jana na działce nr 904, 905, 921/5, 1095, 1210 w Żabnie - dokończenie”.3) W skład Przedmiotu zamówienia wchodzi realizacja następującego zakresu:a) prace budowlano-montażowe,b) nasadzeniac) pielęgnacja nasadzeń w pierwszym roku d) pielęgnacja nasadzeń w drugim roku. 4) Ponadto szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:  Dokumentacja Techniczna – Załącznik nr 5 do SWZ,  Przedmiar robót będący częścią Dokumentacji Technicznej – Załącznik nr 4 do SWZ Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 6 do SWZUwaga.Zamawiający informuje, iż Dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres aniżeli określony w niniejszej SWZ. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania udostępnionych materiałów wyłącznie w zakresie jaki obejmuje Przedmiot niniejszego zamówienia, określony w szczególności Przedmiarem robót.5) W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiar robót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót6) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację całego przedmiotu zamówienia, jako ceny ryczałtowej, które obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. W celu ustalenia ceny za realizację zadania, Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia jego zakresu w oparciu o Dokumentację projektową.7) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego w oparciu o Dokumentację techniczną, Przedmiar robót oraz ewentualną wizję lokalną, przeprowadzoną przez Wykonawcę.8) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) wystąpienia do zarządzających sieciami kolidującymi z zakresem robót o uzgodnienie zakresu prac w pasie drogowym i opłacenie nadzorów gestorów sieci uzbrojenia podziemnego i nadziemnego (jeżeli taka konieczność wystąpi), b) zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i prowadzenie w okresie realizacji dziennika budowy we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego (jeżeli tako obowiązek będzie wymagany),Uwagi końcowe: – Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w oparciu o dokumentację techniczną i przedmiar robót, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 6/,– Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej.– W czasie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. – Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. – Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.10) Gwarancja i rękojmiaa) Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi wynosi 36 miesięcy. b) Ostateczny okres gwarancji jakości oraz rękojmi zostanie określony w ofercie Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach