Przetargi.pl
Przyjmowanie wpłat gotówkowych od klientów Zamawiającego oraz realizacja wypłat gotówkowych, gromadzenie ich na wskazanych rachunkach bankowych oraz prowadzenie elektronicznego systemu ewidencjonowania danych na indywidualnych rachunkach wpłacających i przesyłanie ich do systemu księgowego Zamawiającego za pośrednictwem punktów kasowych Wykonawcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisany jest w Załączniku nr 1 do Umowy o współpracy, która stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-710 Ruda Śląska, ul. 1 Maja 218
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2420133 w. 133 , fax. 032 2420881
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
    ul. 1 Maja 218 218
    41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2420133 w. 133, fax. 032 2420881
    REGON: 27354564700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyjmowanie wpłat gotówkowych od klientów Zamawiającego oraz realizacja wypłat gotówkowych, gromadzenie ich na wskazanych rachunkach bankowych oraz prowadzenie elektronicznego systemu ewidencjonowania danych na indywidualnych rachunkach wpłacających i przesyłanie ich do systemu księgowego Zamawiającego za pośrednictwem punktów kasowych Wykonawcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisany jest w Załączniku nr 1 do Umowy o współpracy, która stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przyjmowanie wpłat gotówkowych od klientów Zamawiającego oraz realizacja wypłat gotówkowych, gromadzenie ich na wskazanych rachunkach bankowych oraz prowadzenie elektronicznego systemu ewidencjonowania danych na indywidualnych rachunkach wpłacających i przesyłanie ich do systemu księgowego Zamawiającego za pośrednictwem punktów kasowych Wykonawcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisany jest w Załączniku nr 1 do Umowy o współpracy, która stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 9.800,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 5. Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 6. Spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. 7. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Uwaga: Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu. Zamawiający oceniał będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w przedmiotowej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, Dokument ,o którym mowa powyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych. 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4. Aktualne zaświadczenia: -z właściwego Urzędu Skarbowego -z właściwego Oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że zagwarantuje zatrudnienie personelu Zamawiającego zatrudnionego na stanowiskach kasjerskich w 7 kasach Zamawiającego zgodnie z art. 231 Kodeksu Pracy. 6. Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada zdolności organizacyjne i finansowe do uruchomienia obsługi kasowej w 7 kasach Zamawiającego. 7. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru (zał. nr 1). 8. Oświadczenie, że usługa objęta zamówieniem wykonana zostaniem własnymi siłami bez podwykonawców, lub oświadczenie o zamiarze podzlecenia zamówienia i tym samym określenie jaka część i jakim podwykonawcom zostanie zlecona. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt wczytania wpłąty w systemie indywidualnych płatności masowych do sustemu FK Zamawiajacego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach