Przetargi.pl
Przyjmowanie i wypłata przekazów pieniężnych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Roosevelta 40
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2777800 , fax. 032 2777802
  • Data zamieszczenia: 2011-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Roosevelta 40 40
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2777800, fax. 032 2777802
    REGON: 00345348100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.pl,www.magistrat.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyjmowanie i wypłata przekazów pieniężnych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przyjmowanie i wypłata przekazów pieniężnych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w ilości około 13524 przekazów w okresie realizacji umowy (w tym przekazy wypłacane poza terenem miasta Zabrze) o przewidywanej łącznej wartości przekazów pieniężnych w okresie realizacji umowy około 2190600,00 zł. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. Przekazy będą wypłacane adresatowi w miejscu jego zamieszkania lub pobytu. W przypadku nieobecności adresata w w/w miejscu będzie on miał możliwość podjąć należne mu świadczenie w punkcie kasowym Wykonawcy na podstawie zawiadomienia w terminie minimum 7 dni (w jednym z wymienionych przez Wykonawcę w załączniku nr 6 punktów, znajdującym się najbliżej miejsca zamieszkania lub pobytu adresata). Zamawiający przekaże na konto Wykonawcy środki pieniężne na wypłaty oraz zestawienie wypłat, zawierające dane osób uprawnionych do wypłaty takie jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu, oraz kwotę do wypłaty, opłatę należną Wykonawcy. Zestawienia sporządzone będą przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypłacić adresatowi przekaz w ciągu 4 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego listy wypłat i środków pieniężnych na wypłaty. Przyjęcie przekazów pieniężnych nastąpi w dniu następnym po dniu wpływu środków pieniężnych na konto Wykonawcy. W przypadku gdy dzień nadania przypada na dzień wolny od pracy, nadanie przekazów nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. W przypadku gdy przekazy pieniężne dostarczone do przyjęcia przez Zamawiającego nie mogą być przyjęte z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, które zostały każdorazowo zgłoszone i zaakceptowane, zostaną one wycofane, a środki finansowe zwrócone na rachunek bankowy w ciągu 7 dni. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wypłatę przekazów nie doręczonych adresatom z powodu ich nieobecności, od dnia następnego, w co najmniej 8 punktach kasowych zlokalizowanych w różnych dzielnicach miasta Zabrze informując za pomocą awizo adresatów o możliwości wypłaty przekazu w danym punkcie kasowym (1 punkt kasowy - dzielnica Biskupice, 1 punkt kasowy - dzielnica Zaborze, 1 punkt kasowy - dzielnica Maciejów, 1 punkt kasowy - dzielnica Kończyce, 1 punkt kasowy - dzielnica Rokitnica, 2 punkty kasowe - Centrum, 1 punkt kasowy - dzielnica Mikulczyce). Przekaz będzie awizowany dwa razy. Awizo musi zawierać adres punktu kasowego położonego najbliżej miejsca zamieszkania lub pobytu adresata, termin i godziny możliwości odbioru przekazu przez adresata. W przypadku adresatów przebywających poza terenem Zabrza, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wypłatę przekazów niedoręczonych adresatowi z powodu jego nieobecności, od dnia następnego w punkcie kasowym zlokalizowanym najbliżej miejsca aktualnego pobytu adresata. W przypadku niemożności odebrania przekazu przez adresata, kwota świadczenia może być wypłacona osobie posiadającej jednorazowe pisemne upoważnienie udzielone przez adresata i potwierdzone przez pracownika Zamawiającego imienną pieczątką i podpisem oraz pieczątką nagłówkową Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu. Kwota świadczenia może być wypłacona także osobie posiadającej pisemne upoważnienie okresowe udzielone przez adresata na czas określony, nie przekraczający 3 miesięcy i potwierdzone przez pracownika socjalnego Zamawiającego imienną pieczątką i podpisem oraz pieczątką nagłówkową Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu. W przypadku nie zgłoszenia się adresata po odbiór przekazu, punkt kasowy, w którym jest on zdeponowany przekazuje, najpóźniej w siódmym dniu licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, powtórne zawiadomienie o możliwości jego odbioru. W przypadku powtórnego awizo termin odbioru przekazu w punkcie kasowym Wykonawcy wynosi 14 dni od dnia następnego po dniu doręczenia zawiadomienia. Świadczenie nie podjęte w terminie przez adresata zostanie zwrócone na rachunek bankowy Zamawiającego niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni po upływie ostatecznego terminu odbioru przekazu. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu blankietów przekazów. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania Wykonawcy wzoru blankietu Zamawiającego ustalonego z Wykonawcą. Wzór proponowanego blankietu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający przewiduje uiszczanie opłaty za zwrot niedostarczonych przekazów pieniężnych w ilości około 17 zwrotów przekazów miesięcznie. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków zawartych w SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641211001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.pl,www.magistrat.zabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach