Przetargi.pl
Przyjmowanie bezdomnych zwierząt (psów i kotów) z terenu Miasta Siemianowice Śląskie i przechowywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyjmowanie bezdomnych zwierząt (psów i kotów) z terenu Miasta Siemianowice Śląskie i przechowywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi w zakresie przyjmowania bezdomnych zwierząt (psów i kotów) z terenu Miasta Siemianowice Śląskie i przechowywania ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt. W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca do wykonania: 1. Całodobowe przyjmowanie i przechowywanie w schronisku bezdomnych zwierząt, tj. psów i kotów z terenu Miasta Siemianowice Śląskie dostarczonych przez Straż Miejską, Policję, wskazanego przez Zamawiającego przedsiębiorcę odpowiedzialnego za wyłapywanie i przewożenie zwierząt oraz inną osobę wskazaną przez Zamawiającego; 2. Objęcie przyjętych zwierząt opieką polegającą na: zapewnieniu właściwych warunków bytowych i sanitarnych, w szczególności zapewnienie im pomieszczenień lub boksów umożliwiających swobodne poruszanie się oraz zapewnienie odpowiedniej karmy i stałego dostępu do wody zdatnej do picia; 3. Zapewnienie kompleksowej opieki weterynaryjnej nad zwierzętami w ścisłej współpracy z lekarzem weterynarii, w szczególności w zakresie kontroli stanu zdrowia, profilaktyki i leczenia oraz zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych; 4. Szczepienie psów i kotów przyjętych do schroniska przeciwko wściekliźnie; 5. Wykonywanie zabiegów kastracji i sterylizacji bezdomnych zwierząt w uzgodnieniu z lekarzem weterynarii; 6. Przyjęcie do schroniska bezdomnych zwierząt, rannych w wypadkach drogowych oraz innych okolicznościach. Za transport poszkodowanych zwierząt i udzielenie im pierwszej pomocy na miejscu zdarzenia schronisko nie ponosi odpowiedzialności; 7. Prowadzenie obserwacji weterynaryjnej bezdomnych zwierząt w przypadkach pogryzienia człowieka pod kątem objawów wścieklizny w uzgodnieniu z Powiatowym Lekarzem Weterynarii; 8. Leczenie przyjętych chorych zwierząt, rokujących nadzieję na wyzdrowienie; 9. Przeprowadzanie eutanazji zwierząt w uzasadnionych przypadkach w uzgodnieniu z lekarzem weterynarii zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2003 roku, Nr 106 poz. 1002 wraz z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się do posiadania pieca do spalania zwłok zwierząt lub chłodni do czasowego przetrzymywania zwłok w przypadku przekazywania ich do zakładów prowadzących działalność w zakresie zbierania, przechowywania, operowania, przetwarzania, wykorzystywania lub usuwania ubocznych produktów zwierzęcych; 10. Zapewnienie oznakowania (czipowania) bezdomnych zwierząt przyjętych do schroniska w sposób umożliwiających ich identyfikację; 11. Przekazywanie zwierząt do adopcji osobom zainteresowanym i zdolnym zapewnić im opiekę i należyte warunki bytowania; 12. Zapewnienie dożywotniego pobytu w schronisku przyjętych zwierząt, w przypadku braku osoby chętnej do adopcji; 13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznego wykazu przyjętych do schroniska zwierząt i przekazania go Zamawiającemu do siódmego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy; 14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznego wykazu wykonanych zabiegów kastracji i sterylizacji zwierząt i przekazania go Zamawiającemu do siódmego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy; 15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznego wykazu wykonanych zabiegów eutanazji zwierząt i przekazania go Zamawiającemu do siódmego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy; 16. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznego wykazu oznakowanych (zaczipowanych) zwierząt i przekazania go Zamawiającemu do siódmego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy; 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznego wykazu oddanych do adopcji zwierząt i przekazania go Zamawiającemu do siódmego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do umowy. Uwaga!! - Ilość bezdomnych zwierząt, które trafiły do schroniska z terenu Miasta Siemianowice Śląskie w ostatnich 12 miesiącach - 225 sztuk. Dla celów niniejszego postępowania Zamawiający przyjął roczny prognozowany wzrost ilości bezdomnych zwierząt dostarczonych do schroniska o 8% w odniesieniu do danych uzyskanych w ostatnich 12 miesiącach. - Maksymalna odległość schroniska od granic miasta Siemianowice Śląskie nie może być większa niż 40 km licząc po trasie dojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983800000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 roku, Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.); 2. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia; 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą; - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu; - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca winien przedłożyć: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - np. konsorcjum - oświadczenie składają wspólnie); 1.2. Aktualne zezwolenie wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - np. konsorcjum - dokument ten składają Wykonawcy, którzy potwierdzają spełnianie tego warunku w imieniu Wykonawców występujących wspólnie). 2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca winien przedłożyć: 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - np. konsorcjum - dokument ten składa każdy z nich); 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy /w przypadku osób fizycznych wystarczające będzie przedłożenie oświadczenia na druku stanowiącym dodatek nr 3 do SIWZ, o którym mowa w pkt VI 2.1. powyżej/ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - np. konsorcjum - dokument ten składa każdy z nich). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osobowy lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość, co do jej prawidłowości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach