Przetargi.pl
Przyjęcie roli Partnera Medialnego, w tym w szczególności realizacja cyklu publikacji zgodnie z koncepcją Zamawiającego, w ramach Ogólnopolskiej Społecznej Kampanii Wiedzy i Edukacji Przyrodniczej wdrażanej dzięki dofinansowaniu pochodzącemu z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zwanego dalej NFOŚiGW - wniosek nr 102/09, Umowa nr 525/2009/Wn50/EE-ee/D, z dnia 19.10.2009. znak: PN-4/2010

Towarzystwo Ochrony Przyrody Ptaki Polskie ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Goniądz, ul. Kościuszki 26/11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0 603 746 737 , fax. 058 5558359
  • Data zamieszczenia: 2010-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Ochrony Przyrody Ptaki Polskie
    ul. Kościuszki 26/11 26/11
    19-110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 0 603 746 737, fax. 058 5558359
    REGON: 20007170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptakipolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyjęcie roli Partnera Medialnego, w tym w szczególności realizacja cyklu publikacji zgodnie z koncepcją Zamawiającego, w ramach Ogólnopolskiej Społecznej Kampanii Wiedzy i Edukacji Przyrodniczej wdrażanej dzięki dofinansowaniu pochodzącemu z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zwanego dalej NFOŚiGW - wniosek nr 102/09, Umowa nr 525/2009/Wn50/EE-ee/D, z dnia 19.10.2009. znak: PN-4/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przyjęcie roli Partnera Medialnego, w tym w szczególności realizacja cyklu publikacji zgodnie z ramową koncepcją Zamawiającego, w związku z wdrożeniem Ogólnopolskiej Społecznej Kampanii Wiedzy i Edukacji Przyrodniczej. W ramach realizacji zamówienia do zadań Wykonawcy należy: - przygotowanie i publikacja cyklu łącznie co najmniej 12 (dwunastu) artykułów prasowych, zgodnie z ramową koncepcją Zamawiającego, w rytmie cotygodniowym, w ciągu co najmniej 9 (dziewięciu) następujących po sobie tygodni, na łącznej powierzchni odpowiadającej 18 (osiemnastu) kolumnom wydawniczym w typowym standardzie/formacie prasy codziennej, przy czym w tej powierzchni zawierać się będą tytuły i ilustracje odpowiednie dla poszczególnych publikacji - w tym w szczególności zdjęcia; - przygotowanie i publikacja komunikatów i informacji promujących Kampanię, której dotyczy zamówienie, w tym w szczególności publikacje na temat efektów, Kampanii, informacje o zaplanowanych w jej ramach wydarzeniach, konkursach i ich wynikach - na łącznej powierzchni odpowiadającej 8 (ośmiu) kolumnom wydawniczym w typowym standardzie/formacie prasy codziennej, przy czym w tej powierzchni zawierać się tytuły i ilustracje odpowiednie dla poszczególnych publikacji - w tym w szczególności zdjęcia; - produkcja i kolportaż dwóch insertów w ramach kampanii publicystycznej, zgodnie z przyjętą koncepcją Zamawiającego - są to: kolorowy poster w formacie A0 oraz płyta CD (alternatywnie DVD) z nagranym materiałem dźwiękowym (alternatywnie filmowym); - zagwarantowanie dla wydawnictw niniejszego zamówienia (artykuły, informacje w prasie, inserty) zasięgu ogólnokrajowego, w preferowanym nakładzie 500 000 (pięćset tysięcy), przy czym nakład minimalny nie może być mniejszy niż 150 000 (sto pięćdziesiąt tysięcy); - wsparcie w przygotowaniu oraz udostępnienie lub zapewnienie powierzchni dla wystawy promującej osiągnięcia i idee Kampanii na okres co najmniej jednego miesiąca w czwartym kwartale roku 2010 - preferowany miesiąc październik; - wsparcie w przygotowaniu oraz udział w konferencji podsumowującej Kampanię, której częścią jest niniejsze zamówienie, w czwartym kwartale roku 2010 - preferowany miesiąc październik; - umieszczenie i utrzymanie na głównej stronie internetowej Wykonawcy odsłony prezentującej podstawowe informacje o Kampanii, której dotyczy niniejsze zamówienie, w czasie od rozpoczęcia kampanii publicystycznej (planowany termin: pierwszy (pełny) tydzień kwietnia 2010., tj. 5-10) do zakończenia całego przedsięwzięcia (planowany termin 30 listopada 2010) i następnie przez okres kolejnych 6 miesięcy oraz baneru i/lub innych ułatwień technologicznych odsyłających lub umożliwiających szybkie łączenie ze stroną WWW Projektu oraz stroną WWW Zamawiającego w czasie od rozpoczęcia kampanii publicystycznej (planowany termin: pierwszy (pełny) tydzień kwietnia 2010., tj. 5-10)) do jej zakończenia (planowany termin 30 listopada 2010) i następnie przez okres - kolejnych minimum 3 lat (planowany termin 30 listopada 2013); - zapewnienie (dodatkowego) wsparcia w obszarze komunikacji społecznej i PR oraz w miarę możliwości lobbingu społecznego dla Kampanii, której dotyczy niniejszy przetarg oraz idei i działań podejmowanych w jej ramach - w tym w szczególności działania zmierzające do budowania zaangażowania społecznego. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia: - Wykonawca zagwarantuje kompleksowe i w pełni profesjonalne wykonanie zadań przewidzianych zamówieniem oraz niniejszą specyfikacją, w tym profesjonalnych dziennikarzy posiadających doświadczenie w zakresie publicystyki społecznej i/lub przyrodniczej/ekologicznej; - Wykonawca będzie współpracować z Zamawiającym w zakresie treści i zawartości merytorycznej oraz artystycznej publikacji będących przedmiotem zamówienia - w szczególności przyjmie kontrolę merytoryczną w zakresie komunikowanych w nich treści przyrodniczych, przy czym poszczególne teksty przygotowane do druku będą wymagały akceptacji Zamawiającego przed ich publikacją; wszystkie wydawnictwa, publikacje oraz wszelkie inne przejawy zamówienia będą oznakowane zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków NFOŚiGW (Decyzja nr 5/DB/2009 Dyrektora Biura NFOŚiGW z dnia 30.03.2009r. - nakłada obowiązek publikowania logo NFOŚiGW dla publikacji sponsorowanych); - wszystkie wydawnictwa, publikacje oraz wszelkie inne przejawy zamówienia będą posiadać logo/znak Zamawiającego oraz Kampanii której dotyczy niniejsze zamówienie; - w ramach realizacji zamówienia Wykonawca wyrazi zgodę na publikowanie znaku/logo Partnerów i/lub Sponsorów Kampanii, której dotyczy niniejsze zamówienie, jeśli tacy wystąpią - znak będzie towarzyszyć publikacjom i wydawnictwom objętym zamówieniem; - Wykonawca może wykorzystywać treść publikacji powstałych w ramach zamówienia pod warunkiem (1.) uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego niezależnie dla każdego rodzaju sytuacji/okoliczności, (2.) wyłącznie na własne potrzeby, (3.) umieszczając źródłowe informację o Kampanii, której publikacja i niniejsze zamówienie dotyczą oraz w miarę możliwości znak/logo Kampanii, Zamawiającego (Ptaki Polskie) oraz sponsora (NFOŚiGW); - Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie wobec utworów i usług w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), a powstałych w ramach niniejszego zamówienia, ponadto zapewni, że przenoszone prawa autorskie nie będą w chwili przejścia na Zamawiającego obciążone prawami na rzecz osób trzecich, a także, że osoby uprawnione z tytułu osobistych praw autorskich nie będą wykonywać takich praw w stosunku do Zamawiającego lub jego następców prawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości: 16.000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy 00/100 PLN). Jeżeli wadium wnosi Wykonawca w pieniądzu, to należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego - nr: 61114020170000460211015452

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Nakład
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptakipolskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach