Przetargi.pl
Przyjęcie odpadów komunalnych niesegregowanych przeznaczonych do odzysku

Komunalny Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 16-040 Gródek, ul. Fabryczna 12/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7180126 , fax. 085 7175373
  • Data zamieszczenia: 2011-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Budżetowy
    ul. Fabryczna 12/1 12/1
    16-040 Gródek, woj. podlaskie
    tel. 085 7180126, fax. 085 7175373
    REGON: 05037835000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyjęcie odpadów komunalnych niesegregowanych przeznaczonych do odzysku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przyjmowanie odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w ilości maksymalnie 700 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia na miejsce odzysku odpadów, mniejszej ilości odpadów, nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 2. Miejsce odzysku odpadów powinno się znajdować jak najbliżej miejsca powstawania odpadów zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami). 3. Zamawiający wymaga, aby miejsce odzysku odpadów zlokalizowane było w odległości nie większej niż 80 kilometrów od miejscowości Gródek. 4. Dostawa odpadów odbywać się będzie transportem Zamawiającego. Transport do miejsca przyjęcia odpadów powinien być dogodny dla pojazdu ciężarowego. 5. Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do przyjmowania odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01 zgodnie z postanowieniami SIWZ i projektem umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady od poniedziałku do piątku do godziny 1500. 7. Dostawa odpadów dokumentowana będzie przez Wykonawcę. Każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, numer rejestracyjny pojazdu oraz czytelny podpis kierowcy. W/w dokument otrzymuje kierowca Zamawiającego podczas dostawy każdej partii odpadów. 8. Karta przekazania odpadu, z danego miesiąca, zawierająca dane poszczególnych dostaw, dołączona do faktury, będzie stanowiła podstawę do obciążenia Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach