Przetargi.pl
PRZYJĘCIE ODPADÓW DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIANIA

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2754703 , fax. 018 2754977
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Zakopiańska 18 18
    34-424 Szaflary, woj. małopolskie
    tel. 018 2754703, fax. 018 2754977
    REGON: 49001550700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYJĘCIE ODPADÓW DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przyjęciu odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, z podziałem na dwa zadania. Rodzaj i kod odpadów oraz przewidywana roczna ilość odpadów: - minimum 800 ton odpadów o kodzie 20 03 01 (niesegregowane odpady komunalne), w okresie jednego roku; - minimum 2 tony odpadów o kodzie 19 01 12 (żużle i popioły paleniskowe inne niż wymienione w 19 01 11) - minimum 5 ton odpadów o kodzie 20 01 01 (papier i tektura), w okresie jednego roku, - minimum 5 ton odpadów o kodzie 20 01 02 (szkło), w okresie jednego roku, - minimum 5 ton odpadów o kodzie 20 01 39 (tworzywa sztuczne), w okresie jednego roku, - minimum 5 ton odpadów o kodzie 20 02 01(odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone), w okresie jednego roku, - minimum 5 ton odpadów o kodzie 20 03 07(odpady wielkogabarytowe), w okresie jednego roku, Załadunek: po stronie Zamawiającego, Transport po stronie Zamawiającego, Termin dostarczania: wg wskazań Oferenta. Sposób przyjęcia odpadów: przyjmowane odpady muszą być ważone na legalizowanej wadze przy udziale pracownika Zamawiającego każdorazowo, ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego, podpisanego przez obie strony. Odpady o kodach 20 01 01 (papier, tektura), 20 01 02 (szkło), 20 01 39 (tworzywa sztuczne) będą pakowane w przeźroczysty worek, co ułatwi przyjęcie do odzysku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) wykażą się doświadczeniem z którego wynika, że w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali lub wykonują usługi o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium Cena brutto przyjęcia do odzysku lub unieszkodliwiania 1 tony odpadów 80 % Odległość 20 %
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 171 poz. 1058), wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik 1; b) wypełnione oświadczenie do postępowania o zamówieniu publicznym z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru -załącznika 3; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) podpisane oświadczenie stanowiące załącznik 3 do specyfikacji. e) parafowany i podpisany projekt umowy stanowiący załącznik 5 do specyfikacji. f) wykaz świadczonych usług tożsamych z przedmiotem zamówienia na własnym formularzu, g) zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, zgodnie z art.26 Ustawy o odpadach h) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie własne o nie zaleganiu w płatnościach w ZUS i US załącznik nr 4 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 4) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- na własnym formularzu; - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w-w formularzu wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywani zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - na własnym formularzu; - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w-w formularzu wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 4.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty dodatkowe 5.1. Formularz cenowy oferty nr 1a 5.2. Oświadczenie o odległości punktu odzysku lub unieszkodliwiania od granic Gminy - załącznik nr 2 5.3. Referencje - min. 3 sztuki z różnych instytucji dotyczące świadczonej usługi tożsamych z przedmiotem zamówienia. 6. Uwagi dotyczące dokumentów (1 - 5.3): Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem notarialnie bądź przez osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem) - każda zapisana strona dokumentu. Dokumenty sporządzone przez Oferenta mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szaflary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach