Przetargi.pl
„Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Andrychowie w 2020 roku”

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, ul. Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 753 661 , fax. 338 753 109
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Batorego 24
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. 338 753 661, fax. 338 753 109
    REGON: 12017294600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.andrychow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Andrychowie w 2020 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i zagospodarowanie następujących odpadów komunalnych z Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Andrychowie w 2020 roku z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ I Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Andrychowie: papier i tektura, szkło, drewno inne niż wymienione w 20 01 37; tworzywa sztuczne, metale o kodzie 150101; 150102; 150103; 150104; 150105; 150107; 200101; 200102; 200138; 200139; 200140 w ilości do 150 Mg. CZĘŚĆ II Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Andrychowie: zużyte opony o kodzie 160103 w ilości do 20 Mg. CZĘŚĆ III Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Andrychowie: odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów; gruz ceglany; odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia; zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106 o kodach 170101; 170102; 170103; 170107 w ilości do 800 Mg. CZĘŚĆ IV Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Andrychowie: odpady ulegające biodegradacji o kodzie 200201; 200108 w ilości do 440 Mg. CZĘŚĆ V Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Andrychowie: odpady wielkogabarytowe o kodzie 200307 w ilości do 240 Mg. zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi: a). Wszystkie dostarczane odpady muszą być ważone na legalizowanej wadze samochodowej. b). Na potwierdzenie faktycznej ilości dostarczonych odpadów Wykonawca będzie podpisywał karty przekazania odpadów. c). Każda dostawa odpadów przez Zamawiającego będzie ewidencjonowana przez Wykonawcę z obligatoryjnym rozbiciem na: nr rej. pojazdu dostarczającego odpad, określony kod odpadu, rodzaj oraz datę i godzinę dostarczenia odpadów. d). Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania zebranych odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie poziomów zgodnie z obowiązującymi dla roku 2020 przepisami w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. e). Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne zgodnie z obowiązującymi dla roku 2020 przepisami. Wymagany poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne co najmniej 70% wagowo. f). W terminie do 30 dni od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informacje o osiągniętych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych. 2. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zamówienia oraz mogą być pomocne na etapie przygotowywania oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). • Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia na w/w warunkach co najmniej 2 osoby w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace związane z realizacja umowy. • Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie w terminie 3 dni od otrzymania wezwania Zamawiającego złożyć oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. • W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej we wzorze umowy. 5. Kod CPV: 90 50 00 00-2 - usługi związane z odpadami, 90 51 10 00-2 - usługi wywozu odpadów, 90 51 12 00-4 - usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90 51 13 00-5 - usługi zbierania śmieci, 90 51 20 00-9 - usługi transportu odpadów, 90 51 31 00-7 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90 53 30 00-2 - usługi gospodarki odpadami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składa się: a) Formularz oferty – sporządzony i podpisany zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem. c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust 5) ustawy PZP – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). f) Inne dokumenty: W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do podpisywania oferty. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienia do reprezentacji wynikają z dokumentu rejestracyjnego, ewidencyjnego lub umowy spółki cywilnej Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w jednym z tych dokumentów. 2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 3. Części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom należy wskazać w ofercie. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 4. Oferta pod rygorem nieważności winna być złożona w formie pisemnej, napisana w języku polskim w sposób czytelny oraz podpisana przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wszelkie poprawki muszą być dokonane w sposób czytelny i opatrzone parafą osoby podpisującej ofertę. 6. Zaleca się, by każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę 7. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Dopuszczalne jest złożenie oferty na drukach opracowanych przez Wykonawcę pod warunkiem, że będą identyczne co do treści z formularzami przekazanymi przez Zamawiającego. Złożenie oferty o innej treści niż określona w SIWZ spowoduje jej odrzucenie. 8. Dokumenty składające się na ofertę, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną /osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym, ewidencyjnym lub umowie spółki cywilnej Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 10. Zamawiający zaleca, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie lub połączone /spięte/ oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty oraz oznaczone napisem „TAJEMNICA FIRMY”. 11 Ponadto, jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy PZP w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, składa wraz z ofertą dokumenty dotyczące tych podmiotów, wymienione w par. 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 12. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w niniejszej SIWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a oferta jego zostanie odrzucona z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 14. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach