Przetargi.pl
Przyjęcie do zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Al. Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5860400, , fax. 523 822 562
  • Data zamieszczenia: 2019-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o.
    Al. Wolności 4
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5860400, , fax. 523 822 562
    REGON: 36691993000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego 100% własność gminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyjęcie do zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przyjęcie do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, zebranych przez Zamawiającego, z terenu obejmującego: gminę Koronowo. Szacunkowa ilość odpadów: do 2 500 Mg Przedmiotem zamówienia publicznego jest przyjęcie do zagospodarowania odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tj. Dz.U. z 2019 poz. 701). Przyjmowane do zagospodarowania odpady będą ważone każdorazowo na wadze przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. Ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego, podpisanego przez obie strony. Każdorazowo po wykonanej usłudze lub jednokrotnie na koniec miesiąca Wykonawca wystawi Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów. Wykonawca będzie odbierał odpady wg bieżących potrzeb Zamawiającego od poniedziałku do soboty w godz. 7-15, z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca będzie odbierał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Pomianowskiego 54 w Koronowie, w ilościach i z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb. Wykonawca musi spełniać wymagania wynikające z Planu Gospodarki Odpadami Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2016 – 2022 z perspektywą na lata 2023 – 2028 UWAGA! Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 12 m-cy. W przypadku zmniejszenia ilości odpadów podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia, a cena pozostanie nie zmieniona. Wskazane ilości odpadów, są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania takiej ilości odpadów w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania mniejszej ilości odpadów w stosunku do podanych wyżej ilości w czasie trwania umowy, za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia). Faktury wystawiane będą w miesięcznym okresie rozliczeniowym za odebraną partię odpadów, na podstawie kwitów wagowych oraz zbiorczej karty przekazania odpadów. Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji. Warunki płatności - 30 dni licząc od daty wystawienia faktury, jednak nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oświadczył, że w cenie za odbiór odpadów wkalkulował koszty amortyzacji urządzeń związanych z instalacją RIPOK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że posiadają zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów lub inny sposób zagospodarowania wydany przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, w oparciu o przepisy ustawy z 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz.701).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach