Przetargi.pl
Przygotowywanie zgłoszeń geodezyjnych, aktualizacja prowadzonej mapy numerycznej, kartowanie operatów

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2014-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 07218165203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie zgłoszeń geodezyjnych, aktualizacja prowadzonej mapy numerycznej, kartowanie operatów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie zgłoszeń prac geodezyjnych, aktualizacja prowadzonej mapy numerycznej, kartowanie operatów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część 1 Przygotowywanie zgłoszeń prac geodezyjnych. Zamówienie obejmuje przygotowanie materiałów i odpowiedzi do zgłoszeń dla 1600 prac geodezyjnych z zakresu pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. 1. Zamawiający posiada zintegrowany system informatyczny V-System firmy PGI COMPASS S.A. przeznaczony do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2. Mapa ewidencyjna prowadzona jest tylko w wersji numerycznej (V-Mapa), mapa zasadnicza w wersji numerycznej (V-Mapa) i jednocześnie analogowej w układzie 1965 I i V strefa, przyjmowanie zgłoszeń w wersji numerycznej (V-web) i analogowej w zależności od wykonawcy pracy geodezyjnej. Opisowa część ewidencji gruntów prowadzona jest w systemie Vega, prowadzenie ośrodka odbywa się poprzez V-Biuro. 3. Zgłoszenia udostępniane są geodetom drogą elektroniczną (aplikacja V-web) i w wersji papierowej w zależności od wykonawcy pracy geodezyjnej. 4. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego na stanowisku udostępnionym przez Zamawiającego od dnia podpisania umowy (styczeń 2014 r.) do 15 grudnia 2014 r. w dniach wyznaczonych przez Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem w godzinach pracy urzędu. 5. Zgłoszenia do przygotowania w danym dniu będą każdorazowo uzgadniane z przedstawicielem Zamawiającego. Część 2 Aktualizacja prowadzonej mapy numerycznej ewidencyjnej. Aktualizacja prowadzonej mapy numerycznej ewidencyjnej o 500 operatów prawnych wraz z kontrolą wykorzystywanych do wprowadzenia opracowania elementów operatu pomiarowego. 1. Zamawiający posiada zintegrowany system informatyczny V-System firmy PGI COMPASS S.A. przeznaczony do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego (V-Mapa, V-Biuro, Vega). 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego na stanowisku udostępnionym przez Zamawiającego od dnia podpisania umowy (styczeń 2014 r.) do 15 grudnia 2014 r. w dniach wyznaczonych przez Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem w godzinach pracy urzędu. 3. Aktualizacja mapy obejmuje: a) zarejestrowanie operatu w V-biurze, uzupełnienie informacji, b) stworzenie zakresu graficznego zgłoszenia, c) wczytanie punktów/pikiet i ustalenie ich atrybutów opisowych, d) wkreślenie wyników pomiarów z uwzględnieniem istniejącej sytuacji, e) sprawdzenie poprawności opracowania, f) wykonanie raportu porównania w część opisowej i części graficznej w zakresie działek, klasoużytków, g) uwzględnienie pokontrolnych poprawek geodety, h) aktualizacja zasobu po klauzuli operatów nie zatwierdzanych decyzją. 4. Kontrola wykorzystywanych do wprowadzenia opracowania elementów operatu pomiarowego obejmuje przede wszystkim: a) kontrolę wykorzystania w opracowaniu operatów przyjętych już do zasobu, b) jednolitość opisów punktów i pikiet w dziennikach na szkicach i protokołach, c) poprawność oznaczeń na materiałach wyjściowych ( materiały do klauzuli). CZĘŚĆ 3 Kartowanie operatów. Kartowanie 200 operatów (prawnych lub sytuacyjno - wysokościowych) - wskazanych przez Zamawiającego na analogowej mapie zasadniczej i aktualizacja spisów operatów dla obrębów Zator miasto, Łowiczki, Palczowice, Podolsze, Graboszyce, Grodzisko, Laskowa, Rudze, Smolice i Trzebieńczyce, Brzeszcze, Brzeszcze-Jawiszowice, Jawiszowice, Wilczkowice, Przecieszyn, Skidziń i Zasole. 1. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego na stanowisku udostępnionym przez Zamawiającego od dnia podpisania umowy (styczeń 2014 r. do 30.06.2014 r. codziennie ( we wszystkie dni pracy urzędu) w godzinach pracy urzędu. 2. Analogowa mapa zasadnicza prowadzona jest w układzie 1965 I i V strefa na matrycach (folie). 3. Kartowanie operatów prawnych polega na sprawdzeniu poprawności i kompletności kartowania wykonanego przez geodetę - wykonawcę pracy, uzupełnieniu i poprawieniu zarówno na pierworysie jak i matrycy, a w przypadkach gdy wykonawca operatu prawnego nie wykonał kartowania należy je wykonać. 4. Kartowanie operatów sytuacyjno-wysokościowych polega na wkartowaniu treści opracowania na matrycę mapy zasadniczej. 5. Po wykonaniu kartowania operatu prawnego należy uzupełnić analogowe spisy operatów o wprowadzone zmiany na mapie oraz numer KERG. 6. Spisy operatów dla obrębów Zator miasto, Łowiczki, Palczowice, Podolsze, Graboszyce, Grodzisko, Laskowa, Rudze, Smolice i Trzebieńczyce zostały wykonane w latach 1993-1994, a dla obrębów: Brzeszcze, Brzeszcze-Jawiszowice, Jawiszowice, Wilczkowice, Przecieszyn, Skidziń i Zasole w 1999 r. Spisy należy przepisać i uzupełnić a następnie przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej wpiętej do segregatora (dla każdego obrębu oddzielnie) i na płycie CD. 7. Aktualizacja spisów operatów polega na: a) przepisaniu analogowych spisów do tabel w Excelu dla każdego obrębu oddzielnie, b) dopisaniu do spisów nowych działek z operatów prawnych nie uwzględnionych w dotychczasowych spisach tj. dla obrębów Zator miasto, Łowiczki, Palczowice, Podolsze, Grodzisko, Laskowa, Rudze, Smolice i Trzebieńczyce od 1994 r., dla obrębu Graboszyce od 1993 r., dla obrębów Brzeszcze, Brzeszcze-Jawiszowice, Wilczkowice, Przecieszyn, Skidziń i Zasole od 1998 r., a dla obrębu Jawiszowice od 1997 r., c) uzupełnieniu numeru KERG opracowań prawnych w spisach dla działek z obrębów Zator miasto, Łowiczki, Palczowice, Podolsze, Grodzisko, Laskowa, Rudze, Smolice i Trzebieńczyce od 1994 r., dla obrębu Graboszyce od 1993 r., dla obrębów Brzeszcze, Brzeszcze-Jawiszowice, Wilczkowice, Przecieszyn, Skidziń i Zasole od 1998 r., a dla obrębu Jawiszowice od 1997 r. (w tym celu należy przejrzeć wszystkie operaty od 1994 r. dla obrębów Zator miasto, Łowiczki, Palczowice, Podolsze, Grodzisko, Laskowa, Rudze, Smolice i Trzebieńczyce, od 1993 r. dla obrębu Graboszyce, od 1998 r. dla obrębów Brzeszcze, Brzeszcze-Jawiszowice, Wilczkowice, Przecieszyn, Skidziń i Zasole, a dla obrębu Jawiszowice od 1997 r.), d) wykonaniu porównania dopisanych podziałów z analizy operatów z odręcznymi wpisami w dotychczasowych analogowych spisach, e) wykonaniu sprawdzenia w V-Biurze dla każdej działki w obrębie czy istnieją zgłoszone nie zakończone prace prawne i uzupełnienie spisów o te informacje, f) szacowana liczba pozycji w poszczególnych spisach: Brzeszcze - około 13 500 Brzeszcze-Jawiszowice - około 2 500 Jawiszowice - około 11 000 Wilczkowice - około 1 500 Przecieszyn - około 3 500 Skidziń - około 3 500 Zasole - około 2 000 Zator - około 10 000 Łowiczki - około 2 000 Palczowice - około 3 500 Podolsze - około 10 000 Graboszyce - około 5 500 Grodzisko - 1500 Laskowa - około 2 000 Rudze - około 1 500 Smolice - około 6 000 Trzebieńczyce - około 1 500
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713560008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach