Przetargi.pl
Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków, suchego prowiantu oraz organizacja kolacji Wigilijnej i śniadania Wielkanocnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli w 2020 roku

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Romana Dmowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 642 63 82, 842 50 97 , fax. 15 844 79 97
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
    ul. Romana Dmowskiego 1
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 642 63 82, 842 50 97, fax. 15 844 79 97
    REGON: 56602960000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowawola.naszops.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków, suchego prowiantu oraz organizacja kolacji Wigilijnej i śniadania Wielkanocnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) Usługa przygotowania i wydawania posiłków, nastąpi od poniedziałku do piątku na terenie miasta Stalowa Wola z przeznaczeniem po jednym gorącym posiłku (porcji) dla każdej osoby. Klienci-świadczeniobiorcy spożywający gorący posiłek w lokalu Wykonawcy mają mieć możliwość zjedzenia gorącego posiłku na siedząco na plastikowych krzesełkach w godnych warunkach w liczbie minimalnie 15 osób równocześnie. Lokal musi być dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż większość uprawionych klientów-świadczeniobiorców nie będzie spożywała posiłku w lokalu Wykonawcy – klient-świadczeniobiorca zabierze posiłek do domu we własnym naczyniu. b) Usługa wydawania suchego prowiantu na sobotę i niedzielę nastąpi wraz z gorącym posiłkiem wydanym w piątek. c) Usługa wydawania suchego prowiantu w dni ustawowo wolne od pracy nastąpi wraz z posiłkiem wydanym w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy. (ustawowo dni wolne od pracy: 11.06.2020 r. – czwartek; 11.11.2020 r. – środa, • z wyjątkiem dnia 6.01.2020 r. – suchy prowiant na dni ustawowo wolne od pracy zostanie wydany wraz z suchym prowiantem na sobotę i niedzielę w dniu 3.01.2020 r. • z wyjątkiem dnia 1.05.2020 r. – suchy prowiant na dni ustawowo wolne od pracy zostanie wydany wraz z suchym prowiantem na sobotę i niedzielę w dniu 30.04.2020 r.) d) Usługa przygotowania i wydania kolacji Wigilijnej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. e) Usługa przygotowania i wydania śniadania Wielkanocnego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. f) Usługa przygotowania 5 spotkań integracyjnych dla uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS w Stalowej Woli w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego i uzgodnionych z Wykonawcą w miesiącach: maj 2020 roku – 1 spotkanie, czerwiec 2020 roku – 1 spotkanie, październik 2020 roku – 1 spotkanie i grudzień 2020 roku – 2 spotkania. g) Usługa przygotowania i dowozu cateringu do MOPS w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 1 w ilości 5 razy, dla uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS w Stalowej Woli w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego i uzgodnionych z Wykonawca w miesiącach: maj 2020 roku – 1 catering, czerwiec 2020 roku – 1 catering, wrzesień 2020 roku – 1 catering, listopad 2020 roku – 2 cateringi. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp. 1. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących przedmiot niniejszej umowy określony w § 1 ust.1 – Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający uprawniony jest w trakcie realizacji zamówienia do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących usługę wskazaną w § 1 ust.1 – Załącznik nr 5 do SIWZ.: 1) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 5 ust. 4 – Załącznik nr 5 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie wskazane w § 1 ust.1 – Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55320000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wraz z ofertą Wykonawca obowiązany jest załączyć: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach