Przetargi.pl
Przygotowywanie, dowóz i wydawanie posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 74-63-400 , fax. 076 74-63-401
  • Data zamieszczenia: 2016-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Jana Kilińskiego
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 74-63-400, fax. 076 74-63-401
    REGON: 404128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie, dowóz i wydawanie posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dowozu posiłków -obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie do ich miejsca zamieszkania na terenie miasta Lubina oraz ich wydawania codziennie od poniedziałku do niedzieli z wyłączeniem świąt, w godzinach od 10.30 do 15.30.Przedmiot zamówienia dotyczy wyłącznie osób starszych, niepełnosprawnych, chorych i innych, którzy nie są w stanie samodzielnie dotrzeć do punktu wydawania posiłków. Szacunkowa liczba dni, w które będą przygotowywane i dowożone posiłki wynosi około 356 dni. Szacunkowa liczba osób, dla których będą przygotowywane i dowożone posiłki -obiady w okresie realizacji umowy wynosi około 50 dziennie. Podana przez Zamawiającego szacunkowa dzienna liczba posiłków może ulec zmianie -zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Posiłek obiad będzie dowożony do miejsca zamieszkania podopiecznego, który posiada decyzję administracyjną przyznającą pomoc w formie posiłku, wydaną przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubinie. W przypadku, gdy podopiecznego nie ma w miejscu zamieszkania Wykonawca zobowiązany będzie poinformować niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego. W cenę posiłku Wykonawca musi uwzględnić koszt „wsadu do kotła” i koszt przygotowania posiłku, przy czym koszt „wsadu do kotła” nie może być niższy niż 10,00 zł. Posiłki muszą być dowożone w odpowiednich pojemnikach jednorazowego użytku w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości potraw temperatura posiłku musi mieć około 700C,a w przypadku wieloskładnikowego II dania – dzielone pojemniki. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zasad sanitarno – higienicznych na każdym etapie, tj.: produkcji, transportu i wydawania posiłków. Posiłki muszą być dobrej jakości o odpowiedniej wadze i wartości odżywczej zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2015r. poz. 594 z późn zm. zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnych żywności. Wykonawca zobowiązany jest do przewożenia posiłków środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno Epidemiologiczną do przewozu żywności, a osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do posiadania aktualnej książeczki sanitarno- epidemiologicznej. Posiłki obiady muszą być zróżnicowane, sporządzone z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem sezonowości ich występowania i pokrywać ½ dziennego zapotrzebowania kalorycznego dla osoby dorosłej, tj.: zapewnić nie mniej niż 1200 kcal. Na jeden gorący posiłek musi składać się: zupa, drugie danie - mięsne 4 x w tygodniu, bezmięsne lub półmięsne 3 x w tygodniu. W skład potraw wchodzą, w szczególności: ZUPA 500 g w skład, której wchodzi np.: porcja rosołowa: kości, kości wędzone, włoszczyzna, warzywa zielone np. koperek, pietruszka, szczypiorek, przyprawy (np. sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy, przyprawa ziołowa i warzywna, ziemniaki, makaron, ryż, kasza. DRUGIE DANIE w skład, którego wchodzą np dania mięsne: ziemniaki 250g, kasze, makarony lub ryż 250g,porcja mięsna lub rybna 150g, smalec, tłuszcze, sosy 100g,surówki warzywne 150g,dania bezmięsne: pierogi ruskie 300g, makaron z serem, naleśniki, placki 350g.dania półmięsne: bigos, fasolka po bretońsku, łazanki z mięsem i kapustą 350g. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w zakresie warunków zawartych w umowie, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich danych dotyczących podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie,Wykonawca zobowiązany jest dołączać do miesięcznego zestawienia wydanych posiłków, jadłospis na kolejny miesiąc, Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznym w Lubinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium do godziny 11.00 dnia wyznaczonego jako termin składania ofert jest to termin, do którego wadium powinno znajdować się w kasie lub na rachunku bankowym Zamawiającego w formach zgodnych z art. 45 ust. 6 ustawy. Wysokość wadium wynosi: 5.000 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. Wadium musi być wniesione w formie i w sposób gwarantujący jego ważność przez cały okres związania ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy wpłacić je na rachunek bankowy w PeKaO SA O Lubin 95 1240 3464 1111 0010 4533 7391 lub w kasie, w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. od 10 do 13. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć je w pokoju nr 207.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach