Przetargi.pl
Przygotowanie, zakup i dostawa skompletowanych pakietów materiałów konferencyjnych dla uczestników XXIV Ogólnopolskiej Konferencji „Jakość w Opiece Zdrowotnej” organizowanej przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia w dniach 25-26 maja 2020 r. w Krakowie.

Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 30-347 Kraków, ul. Kapelanka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 232 088 , fax. 124 232 088
  • Data zamieszczenia: 2020-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
    ul. Kapelanka 60
    30-347 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 232 088, fax. 124 232 088
    REGON: 35071231800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmj.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie, zakup i dostawa skompletowanych pakietów materiałów konferencyjnych dla uczestników XXIV Ogólnopolskiej Konferencji „Jakość w Opiece Zdrowotnej” organizowanej przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia w dniach 25-26 maja 2020 r. w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników XXIII Ogólnopolskiej Konferencji „Jakość w Opiece Zdrowotnej” organizowanej przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia w dniach 25-26 maja 2020 r. w Krakowie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zakres zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie i zakup pakietów materiałów konferencyjnych wykonanych zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową artykułów zawartą w pkt. 4. i 5. OPZ - zał. nr 1 do SIWZ; 2) dostawę przedmiotu zamówienia w określonym czasie i miejscu opisaną w pkt. 3 i 6 OPZ- zał. nr 1 do SIWZ; 3) umieszczenie na artykułach wymaganych przez Zamawiającego (trwałych nadruków/grawer) oznakowań zgodnie z opisem w pkt. 4 i 5 OPZ- zał. nr 1 do SIWZ; 4) wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego, które to dokumenty wymienione są poniżej: Próbka lub zdjęcie oferowanych materiałów, tj.: po przynajmniej jednej sztuce każdego oferowanego asortymentu wskazanego w tabeli w pkt 4 Opisu przedmiotu zamówienia pod LP: 1-3, 5, tj. torba, kołonotanik z długopisem, butelka termiczna, zegarek pielęgniarski Uwaga: zamawiający nie wymaga dostarczenia próbki z graficznym oznaczeniem wskazanym w SOPZ, tzn. na próbce nie muszą znajdować się loga i nadruki wskazane w SOPZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach