Przetargi.pl
Przygotowanie, zakup i dostawa ciepłych posiłków regeneracyjnych, posiłków regeneracyjnych oraz catering dla uczestników projektu Policz Kroki do Sukcesu w Międzyrzecu Podlaskim

Miasto Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 372 62 11 , fax. 83 372 62 28
  • Data zamieszczenia: 2012-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Międzyrzec Podlaski
    ul. Pocztowa 8 8
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 372 62 11, fax. 83 372 62 28
    REGON: 00052557600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie, zakup i dostawa ciepłych posiłków regeneracyjnych, posiłków regeneracyjnych oraz catering dla uczestników projektu Policz Kroki do Sukcesu w Międzyrzecu Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie, zakup i dostawa ciepłych posiłków regeneracyjnych, posiłków regeneracyjnych oraz catering dla uczestników projektu Policz Kroki do Sukcesu w Międzyrzecu Podlaskim. Miejsce i okres realizacji zamówienia: dostawa posiłków regeneracyjnych do czterech szkół podstawowych na terenie miasta Międzyrzec Podlaski: Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi im Henryka Sienkiewicza w Międzyrzecu Podlaskim ul. Warszawska 40, Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi im. Bolesława Prusa w Międzyrzecu Podlaskim ul. Partyzantów 8, Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Międzyrzecu Podlaskim Leśna 2, Szkoła Podstawowa nr 4 przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym ul. Leśna 2a. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego na trzy dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca harmonogram dostaw posiłków do poszczególnych szkół. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania, zakupu i dostarczenia we wskazanym terminie i wskazanych miejsc łącznie: 1) 4536 ciepłych posiłków regeneracyjnych na zajęcia pozalekcyjne (AD 1) 2) 4788 posiłków regeneracyjnych na zajęcia pozalekcyjne AD 2) 3) Przygotowanie cateringu w czasie trwania Festiwalu Wiedzy dla 488 uczestników imprezy (AD 3) AD 1. Przez ciepły posiłek regeneracyjny rozumie się dania typu: a)hamburger (waga minimum 450 g, wartość energetyczna minimum 600 kcal, składać się powinien z bułki, kotleta hamburgerowego oraz zawierać co najmniej cztery gatunki świeżych warzyw oraz jeden sos - opakowany w papierowe opakowanie), lub b) zapiekanka (waga minimum 350 g, wartość energetyczna minimum 550 kcal, składać się powinna z przekrojonej bułki typu bagietka lub paluch, zawierać powinna pieczarki, ser oraz sos pomidorowy lub keczup, zapakowana w papier), lub c) frytki (waga porcji minimum 150 g, wartość energetyczna minimum 400 kcal, porcjowane, zapakowane w papierową torebkę), lub d) hot dog (waga minimum 250 g, wartość energetyczna minimum 250 kcal, składać powinien się z bułki typu bagietka - paluch, parówki, trzech gatunków świeżych warzyw oraz sosu, zapakowany w papierowe opakowanie), lub e) pizza (o średnicy co najmniej 32 cm - dzielona na 8 części o całkowitej wadze co najmniej 1000 g, wartość energetyczna co najmniej 2500 kcal, składać się powinna z podkładu do pizzy, sera, co najmniej 3 różnych składników dodatkowych. Do pizzy powinien dołączony być co najmniej jeden rodzaj sosu do smarowania. Pizza zapakowana w tekturowe pudełko. Na jednego uczestnika projektu powinno przypadać co najmniej dwa kawałki pizzy). Do każdej porcji każdego z typów ciepłych posiłków regeneracyjnych wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dodatkowo: a) sok owocowy w kartoniku ze słomką lub butelce o pojemności co najmniej 200 ml i wartości energetycznej co najmniej 100 kcal. b) baton o wadze co najmniej 45g i wartości energetycznej co najmniej 200 kcal - każdy oddzielnie pakowany. AD. 2 Przez posiłek regeneracyjny rozumie się zestaw składający się z co najmniej a) ciastko typu drożdżówka z nadzieniem typu budyń, jabłka, ser o wadze co najmniej 110 g i wartości energetycznej 280 kcal b) sok owocowy w kartoniku ze słomką lub butelce o pojemności co najmniej 200 ml i wartości energetycznej co najmniej 100 kcal. c) jogurt pitny o smaku owocowym w butelce, waga co najmniej 300 g. AD. 3 W ramach cateringu dla 488 uczestników Festiwalu Wiedzy wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, podania następujących produktów: a) co najmniej 1500 kanapek mieszanych dekoracyjnych m. in. z wędliną, serem, twarożkiem, warzywami. b) co najmniej 4 rodzaje sałatek - każda składająca się co najmniej z 6 składników. Łączna waga przygotowanych i dostarczonych sałatek musi wynosić co najmniej 50 kg. c) co najmniej 2 rodzaje ciasta- jedno ciasto typu szarlotka, drugie z kremem i bakaliami. d) herbata - co najmniej 100 ml na jednego uczestnika. Do herbaty dostępny powinien być cukier, cytryna. e) napoje - butelkowane, o pojemności co najmniej 200 ml i maksymalnej 330 ml - różne smaki, niegazowane w ilości co najmniej 350 sztuk. f) woda mineralna - gazowana o pojemności 500 ml, butelkowana w ilości co najmniej 100 sztuk g) woda mineralna - niegazowana o pojemności 500 ml, butelkowana w ilości co najmniej 50 sztuk Wykonawca zobowiązany jest do: - przygotowania i dostarczenia w ramach oferowanej ceny cateringu w dniu konferencji, - zapewnienie obsługi cateringu, - zapewnienie niezbędnej zastawy - talerzyków, kubeczków, filiżanek, sztućców dla 488 uczestników Festiwalu Nauki, - dekoracja stołu szwedzkiego, - uprzątnięcie stołu, sztućców, naczyń po zakończeniu festiwalu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach