Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE, WYKONANIE, DRUK I DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH - PREZENTACJA DOBRYCH PRAKTYK W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM DLA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO BIURA ROZWOJU REGIONALNEGO - BIURA PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI W KIELCACH

Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-520 Kielce, ul. Targowa 18
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3350502 , fax. 041 3350607
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego
    ul. Targowa 18 18
    25-520 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3350502, fax. 041 3350607
    REGON: 26020067700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE, WYKONANIE, DRUK I DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH - PREZENTACJA DOBRYCH PRAKTYK W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM DLA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO BIURA ROZWOJU REGIONALNEGO - BIURA PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI W KIELCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZYGOTOWANIE, WYKONANIE, DRUK I DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH - PREZENTACJA DOBRYCH PRAKTYK W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM DLA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO BIURA ROZWOJU REGIONALNEGO - BIURA PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI W KIELCACH . 1 pakiet.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 922100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeżeli będzie: a) zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami niniejszej SIWZ, b) złożona w wyznaczonym terminie składania ofert. 2. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Na potwierdzenie spełnienia warunku należy załączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia, 2.4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w podpunktach 2.2; 2.3 i 2.4 należy załączyć: Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia, metodą: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków podmiotowych: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność jest prowadzona w ramach umowy spółki cywilnej. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 5. Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Oświadczenia woli: 1. Formularz Oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku z poźn. zm)..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl/index.php?go=3&id_k=277&bMenu2=1&menu2=0
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach