Gmina Miasta Czarnków ogłasza przetarg
- Adres: 64-700 Czarnków, Pl. Wolności 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2552801, 2555604 , fax. 067 2552677
- Data zamieszczenia: 2013-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Czarnków
Pl. Wolności 6 6
64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
tel. 067 2552801, 2555604, fax. 067 2552677
REGON: 57079105200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie, wydruk i dostawa albumu związanego z realizacją plenerów fotograficznych Dolina Noteci realizowanych w ramach projektu Statkiem na EURO 2012 - rozwój turystyki wodnej szansą rozwoju regionu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie, wydruk i dostawa albumu (łącznie 900 szt., w tym 500 w j. polskim, 200 szt. w j. niemieckim i 200 szt. w j. angielskim) związanego z realizacją plenerów fotograficznych Dolina Noteci realizowanych w ramach projektu Statkiem na EURO 2012 - rozwój turystyki wodnej szansą rozwoju regionu realizowanego przy dofinansowaniu z EFRR w ramach WRPO 2007-2013 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane w kwocie 600,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZZP-2380-15/2016 Dostawa druków do KWP w Poznaniu
Dodano: 2016-03-15 - Zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych do Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych
Dodano: 2016-02-25 - Sukcesywna dostawa druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa druków i książek medycznych dla SPZOZ Krotoszyn Nr sprawy: RZP-V/1/33/15
Dodano: 2015-12-11 - ZZP-2380-15/2015 Dostawa druków do Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
Dodano: 2015-03-18 - Sukcesywną dostawę druków sądowych, kopert, kopert ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, repertorium, okładek, okładek - skoroszytów z wąsami, akt zawieszkowych i innych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz jednostek podległych
Dodano: 2015-03-03 - Dostawa druków ogólnodostępnych
Dodano: 2014-10-16 - przetarg nieograniczony na wykonanie i dostawę fabrycznie nowych materiałów dydaktycznych oraz dzienników praktyk dla praktykantów w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Czas zawodowców - wielkopolskie kształcenie zawodowe Nr POKL. 09.02.00-30-001/12.
Dodano: 2014-07-31 - Sukcesywna dostawa druków sądowych, kopert, kopert ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, repertorium, okładek, okładek - skoroszytów z wąsami, akt zawieszkowych i innych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz jednostek podległych.
Dodano: 2014-07-22 - Sukcesywna dostawa druków sądowych, kopert, kopert ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, repertorium, okładek, okładek - skoroszytów z wąsami, akt zawieszkowych i innych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz jednostek podległych.
Dodano: 2014-05-06