Przetargi.pl
Przygotowanie wielowariantowej koncepcji utworzenia buspasa w granicach gm. Łomianki do granicy z m.st. Warszawa oraz na terenie m. st. Warszawy w pasie drogowym ul.Pułkowej do ul.Heroldów/Muzealnej

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    REGON: 1181768394
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie wielowariantowej koncepcji utworzenia buspasa w granicach gm. Łomianki do granicy z m.st. Warszawa oraz na terenie m. st. Warszawy w pasie drogowym ul.Pułkowej do ul.Heroldów/Muzealnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu wielowariantowej koncepcji utworzenia pasa ruchu dla autobusów (buspasa) biegnącego w granicach Gminy Łomianki do granicy z m.st. Warszawa oraz na terenie miasta stołecznego Warszawy w pasie drogowym ulicy Pułkowej do ul. Heroldów/Muzealnej - Usprawnienie komunikacji zbiorowej.2. W ramach wykonania Przedmiotu Zamówienia należy zrealizować opracowania i dokumentację oraz wykonać działania i czynności opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia w ramach obszaru oznaczonego mapie kolorem czerwonym (dalej Obszar opracowania), z możliwością rozszerzenia i wykorzystania szerszych terenów z powodu np. konieczności zastosowania odpowiednich rozwiązań technicznych z zakresu infrastruktury transportowej i uzgodnień.3. W ramach prac Wykonawca dokona rozpoznania przebiegu planowanego buspasa i jego finalny przebieg z rozwiązaniami z zakresu inżynierii ruchu uzgodni z Zamawiającym.4. W ramach prac projektowych należy uwzględnić m.in.:1) wyznaczenie pasa dla autobusów w kierunku Warszawy jako dobudowanego pasa ruchu (trzeci pas) do obecnego przekroju 2x2 (wariant I),2) wyznaczenie pasa dla autobusów w kierunku Warszawy na istniejącym skrajnym pasie w ramach obecnego przekroju 2x2 (wariant II), wraz z tzw. wariantem „0”, oznaczającym nie podejmowanie żadnych działań, jako wariantem odniesienia (wariant III).5. Zakres dokumentacji dla każdego z wariantów obejmuje:1) Etap Ia) uzyskanie wytycznych od zarządców infrastruktury,b) analiza własności i władania gruntów w liniach rozgraniczających,c) uzyskanie wytycznych od zarządców dróg w zakresie przebudowy infrastruktury drogowej, w tym odwodnienia, oświetlenia, sygnalizacji świetlnej,d) uzyskanie wytycznych dotyczących gospodarki zielenią. e) analiza i określenie kolizji z zielenią,f) analiza infrastruktury podziemnej z propozycją przebudowy infrastruktury podziemnej,2) Etap IIa) wykonanie prognozy ruchu i przewozów pasażerskich: prognozy ruchu drogowego i przewozów pasażerskich należy opracować z użyciem modelu ruchu MRAW 2019 (Aktualizacja matematycznego modelu ruchu w aglomeracji warszawskiej, dla stanu na rok 2019), prognoz ruchu uwzględniających założenia planowanego rozwoju sieci drogowej i transportu publicznego w kolejnych latach. Model ruchu zostanie przekazany przez m.st. Warszawa (Wykonawca jest zobowiązany własnym sumptem i staraniem wystąpić o MRAW do m.st. Warszawy), należy uwzględnić prognozy ruchu wykonanych i udostępnianych przez GDDKiA, należy uwzględnić przyjętą na KOPI w dn. 18.01.2021 r. koncepcję programową planowanej S7 w nowym przebiegu, za zachowaniem funkcji transportowych dróg, niezależnie od ich kategorii. prognozy należy wykonać dla roku 2026, 2035 i 2050 dla szczytu porannego i popołudniowego, należy dokonać kalibracji modelu ruchu zgodnie z terminem wykonywania opracowania. Pomiary ruchu należy wykonać 1 krotnie (1 dzień pomiarowy) w godzinach szczytów komunikacyjnych tj. pomiędzy 6:00 – 9:00 oraz 15:00-18:00 w okresie miarodajnym tj. we wtorki, środy i czwartki w okresie od 5 listopada do 30 listopada i od 5 marca do 25 kwietnia z wyłączeniem dni w okolicach świąt (tj. 31 października - 2 listopada 2023, 28 marca 2024 i 2 kwietnia 2024 r.), Dopuszcza się możliwość odrzucenia wskazanego przez Wykonawcę terminu (przeprowadzenia badań pomiarowych) przez Zamawiającego z powodu niereprezentatywności wyników zarówno przed jak i po badaniu.Wykonawca zgłosi gotowość do realizacji badań i uzgodni końcowy zakres na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed ich rozpoczęciem.Pomiary należy wykonać minimum w następujących punktach:• pomiar na węźle wraz ze skrzyżowaniem Kolejowej/Brukowej/Warszawskiej (wszystkie relacje)• pomiar na skrzyżowaniu Pułkowa/Parkowa (wszystkie relacje)• pomiar na skrzyżowaniu Pułkowa/Wóycickiego (wszystkie relacje)• pomiar na skrzyżowaniu Pułkowa/Dzierżoniowska/Papirusów (wszystkie relacje)• pomiar na skrzyżowaniu Pułkowa/Heroldów/Muzealna (wszystkie relacje)(Pomiar dopływu pojazdów z bocznych ulic do ulicy Pułkowej ma duże znaczenie dla dokładności analiz.)librację należy wykonać dla relacji skrętnych przy założeniu wskaźnika GEH
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie co najmniej2 usługi polegające na sporządzeniu:a. studium technicznego inwestycji drogowej zawierającego łącznieco najmniej:• Analizę funkcjonalną,• Projekt lub koncepcję branży drogowej• Analizę transportową (ruchu).lubb. dokumentacji projektowej z elementami analizy komunikacyjnej przebudowy lub budowy lub rozbudowy drogi o przekroju 2x2 i klasyco najmniej Z, o długości min. 500 mb dla której została wydana decyzja zezwalająca na wykonanie inwestycji drogowej (ZRID) lub pozwoleniena budowę.b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem składającym się z przynajmniej 3 osób w tym:a. 1 osoby pełniącej funkcję Głównego Projektanta, posiadającej uprawieniado sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do projektowaniabez ograniczeń w specjalności drogowej która opracowała:• analizę komunikacyjną z użyciem makroskopowego oprogramowania symulacyjnego dla miasta powyżej 500 000 mieszkańców, lub• studium techniczne, lub• koncepcję drogowo-transportową, lub• projekt rozbudowy drogi o klasie co najmniej Z,należąca do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ww. osoby skierowanedo realizacji zamówienia ma posiadać opłacone składki w odpowiednich Okręgowych Izbach Inżynierów Budownictwa oraz aktualne na czas realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnienia ww. funkcji.b. 1 osoby - specjalisty ds. inżynierii ruchu, który wykonał min. 1 analizę komunikacyjną z użyciem makroskopowego oprogramowania symulacyjnegodla miasta powyżej 500 000 mieszkańców, w której sprawdzono możliwość wprowadzenie buspasa dla ulicy o przekroju 2x2.c. 1 osoby posiadającej uprawienia do sprawowania samodzielnych funkcjiw budownictwie do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, która wykonała min. 1 koncepcję lub dokumentację projektową układu drogowo – ulicznego o przekroju 2x2 w klasie co najmniej Znależąca do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ww. osoby skierowanado realizacji zamówienia ma posiadać opłacone składki w odpowiednich Okręgowych Izbach Inżynierów Budownictwa oraz aktualne na czas realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnienia ww. funkcji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach